شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۳۴
۰
تنش آبی در گرم‌ترین روزهای سال همچنان ادامه دارد؛

معضل تکراری افت فشار آب در ایرانشهر

شهروندان ایرانشهری در حالی گرمای طاقت‌فرسای این روزها را تحمل می‌کنند که قطعی آب در کنار مشکلات دیگر این سختی را دوچندان کرده است.  
معضل تکراری افت فشار آب در ایرانشهر
به گزارش  پهره آب مایه حیات همه موجودات زنده بوده و بدون آن امکان ندارد که بدن انسان‌ها، حیوانات و گیاهان به‌درستی کار کند و بتواند به وظایفش عمل کند.
 
 مدت‌هاست که مردم شهرستان ایرانشهر به‌عنوان ولی‌نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی از مشکل کم‌آبی و افت فشار آب در این منطقه گلایه دارند.
 
 در شرایطی که با گرمای طاقت‌فرسای تابستان دست‌وپنجه نرم می‌کنند صدای مردم مناطق بولوار کشاورز و سجاد شهر از قطعی آب و افت فشار آب درآمده است.
 
 این قطعی‌ها و افت فشار آب شهروندان ایرانشهری را بلاتکلیف و دل‌نگران کرده است و از مسئولان ذی‌ربط تقاضا دارند که این مشکل را هر چه زودتر حل کنند.
 
 افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق ایرانشهر مردم را کلافه کرد
 
 در این راستا نارویی یکی از شهروندان ایرانشهری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: افت مکرر فشار آب و قطعی در منطقه سجاد شهر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده که این مسئله گلایه مردم را در برداشته است.
 
 وی افزود: هم‌زمان این موضوع با روزهای گرم تابستان تحمل آن را برای مردم سخت کرده است.
 
 این شهروند ایرانشهری ادامه داد: قطعی مکرر آب در برخی مناطق ایرانشهر شهروندان را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.
 
 وی ادامه داد: قطع آب آشامیدنی ساعت‌ها به طول می‌انجامد و برخی اهالی وسیله ایاب‌وذهاب ندارند و مجبورند برای شست‌وشوی ظروف و لباس خود از سایر مناطق آب فراهم کنند.
 
 نارویی اظهار کرد: مدت‌هاست که بارها برای رفع مشکل افت فشار و قطعی آب به اداره امور آبفا ایرانشهر مراجعه کردیم؛ ولی این مشکل همچنان پابرجا مانده است.
 
راه‌اندازی خط UPVC پس از سال‌ها مشکلات قطعی آب را حل خواهد کرد 
    
 در این راستا محمدرضا کل‌کلی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: راه‌اندازی خط UPVC پس از سال‌ها توسط نیروهای خدوم امور آب و فاضلاب این منطقه نقطه عطفی خواهد بود در تولید آب در شهرستان و بخشی از مشکلات قطعی حل خواهد شد.
 
وی افزود: با تعویض الکتروپمپ‌های شناور چاه‌های شماره ۱ و ۴ شهر ایرانشهر (مهندسی مجدد) و نیز راه‌اندازی خط UPVC مسیر مخزن ۲۵ هزارمترمکعبی مقدار ۸۰ لیتر بر ثانیه به تولید آب افزوده شده است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: با این حجم از عملیات به امید خدا مشکل قطعی آب شبانه محله‌های سجاد شهر و کشاورز حل خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: مجموعه آبفا برای خدمت‌دهی به مردم شریف شهرستان ایرانشهر از هیچ‌گونه تلاشی دست‌بردار نیست اعم از واحد تولید، شبکه، اتفاقات، مشترکین و همه واحدهای دیگر دست در دست هم داده تا مردم از آب شرب و بهداشتی بهره‌مند شوند.
 
 انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430624
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *