دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۰۷
۰
مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خبر داد:

سیستان و بلوچستان میزبان جشنواره ملی پویانمایی

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی امسال در بهمن ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
سیستان و بلوچستان میزبان جشنواره ملی پویانمایی
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از زاهدنیوز، علیرضا کیخا در جلسه کمیته رسانه با محوریت دهه فجر و انتخابات و جشنواره پویانمایی ملی و برنامه‌های عروسکی سیستان و بلوچستان بیان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها باید دور هم جمع شوند و با هم گفتگو کنند تا با ایجاد یک همگرایی مسیر درست را انتخاب و به آن سمت حرکت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان مملو از ظرفیت‌ها است؛ ولی آن طور بایدوشاید دیده نشده و روایت نشده است افزود: اتفاقات بسیار خوب و ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف استان رخ‌داده است که اینجا را به استان کارگاهی تبدیل کرده و ما هنوز نتوانستیم این تلاش‌ها را به‌خوبی رسانه‌ای کنیم چرا که قطعاً در رضایت‌مندی مردم تأثیرگذار خواهد بود که در دل تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی اتفاقات خوبی افتاده که باید روایت شود.
 
مدیرکل صداوسیمای استان تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان برای اولین‌بار تولید چهار زنجیره را مصوب کردیم که تولید سه سریال تا سال آینده قطعی شده است.
 
وی افزود: بی‌سابقه است استان در یک سریال پرمخاطب دیده شود که این اتفاق در فصل جدید سریال نون خ محقق شد، ۱۰ قسمت آن در چابهار ضبط شده که به شرافت، نجابت، مهمان‌نوازی مردم سیستان و بلوچستان در این سریال پرداخته شده است.
 
کیخا گفت: فرزندان و مردم بومی استان نیز در فصل جدید برنامه حسینیه معلی که قرار است اعیاد شعبانیه از شبکه سه سیما پخش شود، خوش درخشیدند.
 
وی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی امسال در بهمن‌ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود که اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی خواهد بود و ویژه‌برنامه‌های دهه فجر امسال در منطقه شمال و جنوب استان ضبط و پخش خواهد شد.
 
مدیرکل صداوسیمای استان در پایان عنوان کرد: تریبون‌های آزاد امسال در دانشگاه‌ها قرار نیست ضبط شود؛ بلکه امسال در روستاهای دورافتاده و سواحل دریا و...ضبط می‌شود.
 
انتهای خبر/
 
 
 
 
کد مطلب: 431148