شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۳۹
۰
امام جمعه موقت سراوان:

سم‌پاشی دشمن در فضای مجازی علیه وحدت و امنیت ملی ایران

امام‌جمعه‌ موقت سراوان گفت: دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت ملی و امنیت ملی سم‌پاشی می‌کند لذا باید همه ما یک جهت‌گیری واحد مقابل دشمن داشته باشیم‌.
سم‌پاشی دشمن در فضای مجازی علیه وحدت و امنیت ملی ایران
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی با اشاره به اینکه انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: بصیرت‌افزایی در خصوص حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح وظیفه ما است که باید به نحو احسن انجام شود. 
 
وی افزود: انتخابات باید همگانی باشد و همه حضور داشته باشند چرا که حضور حداکثری در انتخابات باعث عزت کشور می‌شود.
 
 امام‌جمعه‌ سراوان ادامه داد: دشمن تلاش می کند تا بین مردم و نظام دو قطبی ایجاد و مردم را ناامید و مأیوس کند که در مقابل ما وظیفه داریم با جهاد‌تبیین که واجب عینی است به روشنگری، بصیرت افزایی و به بیان حقایق و واقعیت‌ها بپردازیم.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت ملی و امنیت ملی سم‌پاشی می‌کند لذا باید همه ما یک جهت‌گیری واحد مقابل دشمن داشته باشیم‌.
 
وی اذعان کرد: هر کسی که بخواهد امنیت ما را درگیر کند دشمن ملت ایران اسلامی است اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند به ویژه مردم سراوان که این موضوع را با حضور حداکثری در مناسبات ملی و مذهبی نشان داند در مقابل ما نسبت به وفاداری مردم وظیفه داریم و با تلاش حداکثری به آنها خدمت کنیم.
 
امام‌ جمعه موقت سراوان با بیان اینکه کشورهای اسلامی با رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در حوزه سیاست، اقتصادی و ... قطع ارتباط کنند، خاطرنشان کرد: بنا به وعده خداوند متعال پیروزی متعلق به مردم غزه و در آینده نه چندان دور شاهد محقق شدن این وعده الهی خواهیم بود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی گفت: دهه فجر دهه زنده‌کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشناکردن نسل جوان با ارزش‌های انقلاب است، وظیفه داریم نسل جوان را با دستاوردهای نظام در زمینه استقلال ملی، اقتدار بین المللی، بهداشت و درمان، امنیت و رشد علمی آشنا سازیم.
 
وی بیان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری دهه فجر مظهر اقتدار ملی و مظهر عزم ملی است چرا که در دهه فجر بود که ملت ایران با عزم راسخ بنای پوشالی و فساد را به رهبری حضرت امام از بین بردند.
 
انتهای خبر/
 
 
 
کد مطلب: 431152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *