شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۴۱
۰
امام جمعه زابل:

حضور پرشور مردم در انتخابات جایگزین ندارد

امام جمعه زابل گفت: مردم در همه صحنه‌ها بابصیرت حضور حداکثری دارند و حفظ انقلاب اسلامی جز با حضور مردم امکان‌پذیر نیست.
حضور پرشور مردم در انتخابات جایگزین ندارد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز پس از سفارش به تقوای الهی و تبریک ولادت حضرت علی(ع) بیان کرد: اعتکاف آمادگی برای ورود به ماه مبارک شعبان و رمضان و زدودن زنگار گناه از قلب از برکات ماه مبارک رجب است.

امام جمعه زابل تصریح کرد: در روزهای گذشته ائمه جمعه در محضر مقام معظم رهبری رسیدند و در آن جلسه که حاضر بودیم و سلام ایشان را خدمت همه شما نمازگزاران عرض می‌کنیم دو نامه خدمت حضرت آقا دادیم و همه ائمه جمعه استان پیرامون حقابه هیرمند و ضرورت تقسیم استان و به رئیس‌جمهور و مجلس هم تقدیم شد موضع همه ائمه جمعه را اعلام کردیم و خدمت استاندار و نمایندگان مجلس هم ارائه خواهد شد.

 وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدارهای متعددی و در این دیدار از مردم زیاد صحبت کردند رسیدن به هدف‌های اسلامی تشکیل و حفظ انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی جز با حضور مردم و توجه و مبادرت مردم امکان‌پذیر نیست.

 وی ادامه داد: حضور مردم و بودن مردم در صحنه جایگزین ندارد اهداف نظام هم قابل‌دسترسی نیست دشمن هم دنبال این است که مردم نباشند اگر حضرت علی بعد از ۲۵ سال حکومت پذیرفت چرا که فرمود مردم هم آمدند اگر حضور مردم نبود و حجت را تمام نمی‌کرد اگر خدا از علما عهد نگرفته بود که سیری ظالم و ندای مظلوم را نمی‌پذیرفتم علی حکومت پذیرفت و حکومت کرد چون مردم بودند مردم از اهداف فاصله گرفتند و حکومت علی بن ابی‌طالب (ع) فقط ۵ سال شد خواص فاصله گرفتند و نتیجه شوم آن تفرقه شد.

 عزیزی ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می‌شود به مردم چه نمره‌ای داد مردم در همه صحنه‌ها که لازم بود آمدند در کدام صحنه نیامدند؟ آیا مردم سیر بودند و جیبشان پر بود آمدند؟ مردم هزینه انقلاب‌شان را دادند چون مردم صاحب و مالک انقلاب هستند عهد دارند با خدایشان که انقلاب‌شان را به سرمنزل برسانند گرسنه باشند تحریم باشد جنگ باشد می‌آیند مکر دشمن را می‌شناسند و بصیر هستند آنجایی که پای صندوق بروند می‌روند جایی که فریاد بزنند جایی که باید بشناسند می‌شناسند.

 وی تأکید کرد: مردم حجت را تمام کردند و صادقانه وارد میدان شدند و هستند اگر کسی صادقانه وارد میدان شوند مردم عشق و ارادت به مقام معظم رهبری دارند چرا که اگر قرار باشد آقا تشریف بیاورند مردم با شوق و اشتیاق به دیدار آقا می‌روند؛ چون او صادق است و مردم این صداقت را می‌فهمند کم نیستند آدم‌هایی که سنگشان از وزن افتاد مردم با خون‌شان انقلاب کردند و با خون‌شان این انقلاب را حفظ کردند در این استان دفاع مقدس ادامه دارد و شهید می‌دهیم.

 وی افزود: کاندیدا زلال و صادق با مردم حرف بزنید وعده ندهید مردم تشخیص‌شان خوب است گاهی بر اساس موج تبلیغات کسی رأی بیاورد؛ ولی اقبال در آینده نشان می‌دهد از مردم نمره قبولی گرفته است دنبال رأی حلال باشید بزرگان حق ندارند رأی به مردم تحمیل کنند مطالعه و دقت کنید برنامه‌ها اهداف را ببینید و رأی حلال بدهید رأی حرام مثل لقمه حرام نمایندگی را خراب می‌کند.

امام جمعه زابل خاطرنشان کرد: انتخابات یک واجب شرعی و قانونی است حاوی حق‌الناس استحق الناس را نگه بدارید در منازل و مساجد برنامه‌ها را به مردم بگویند تا رأی آنها پاک و حلال باشد مردم؛ چون انقلاب از خودشان است خوب مشارکت می‌کنند رایتان پاک و زلال و حلال باشد از آن‌کسی که از صندوق بیرون بیاید حمایت می‌کنیم آمار بالایی در منطقه بیش از ۵۰ نفر نامزد شده‌اند این خوب است ببینید و بشناسید و رأی دهید.

وی افزود: نقطه عطف مهم این است که یقین کنید به التزام او به ولایت‌فقیه آن کس که عملاً ملتزم به اصل اصیل ولایت‌فقیه است خادم است آنکه نیست منافق است حواسمان به این ارث پیغمبر باشد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431153
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *