شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۴۷
۰
امام‌جمعه زهک:

شرکت‌نکردن در انتخابات تضعیف نظام است

خطیب نمازجمعه شهرستان زهک گفت: شرکت‌نکردن در انتخابات تضعیف نظام است و مردم بدانند تضعیف نظام یک خیانت و جنایت است.
شرکت‌نکردن در انتخابات تضعیف نظام است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید پوران‌دخت پس از سفارش به تقوای الهی، ضمن تبریک ولادت مولای متقیان امام علی علیه‌السلام بیان کرد: قلب خانه خدا و توحید ولایت و امامت است اگر کسی ادعای یگانه‌پرستی کند و با امیرالمؤمنین و ولایت او بیگانه باشد او از خدا خیلی فاصله دارد.

وی ادامه داد: قلب خانه خدا امیرالمؤمنین است مخزن اسرار سینه امیرالمؤمنین(ع) است درواقع راز و سر تولد مولا در کعبه این است که مظهر حسن و تجلی الهی است و خداشناسی بدون علی‌شناسی مقعر نمی‌شود اگر ما از دین چیزی می‌فهمیم از یمن وجود مولاست من و شما هرگز نمی‌توانیم حق این نعمت بزرگ خداوند را ادا کنیم.

وی افزود: انقلاب ما جنسش زینبی است و حضرت زینب (س) الگوی اسوه برای ماست، امام ما انقلابی کرد انقلابی رقم خورد و من و شما وظیفه داریم به‌مثل زینب کبری (س) از این انقلاب پاسداری کنیم انقلاب ما انقلاب جهانی است و زنگ بیدار شویم را برای جهانیان شد، استکبار می‌خواست همه جهان را به بردگی بگیرد؛ اما امام بزرگوار به اراده خدای بزرگوار بر این ظلم ایستاد و غلبه کرد و فرمود خودمان می‌خواهیم آقا باشیم و امروز شما می‌بینید در عراق، سوریه و... روزی نیست که اینها مورد حمله قرار نگیرد پایگاه‌هایشان و این نتیجه انقلاب ماست.

خطیب نمازجمعه زهک تصریح کرد: هر روز یک آشوب و فتنه‌ای را آغاز می‌کنند عزیزان انتخابات نزدیک است و اینها دنبال این هستند که هر روز یک فتنه‌ای و آشوبی درست کنند ما باید انتخاب کنیم و بی‌تفاوت نباشیم و کاری نکنیم که دشمن به‌راحتی ناامیدمان کند.

امام جمعه زهک خاطرنشان کرد: شرکت‌نکردن در انتخابات تضعیف نظام است بله اگر کوتاهی است ما قبول داریم از طرف بعضی از مدیران و مسئولین است و می‌شود ما قبول داریم اما نمی‌شود این را به‌پای نظام گذاشت اکثریت مسئولین ما مشغول به کار هستند و ما قدردانشان هستیم بله اگر مسئولی کوتاهی کرد و ما چشم‌پوشی کنیم این حماقت است اما مردم بدانند تضعیف نظام خیانت و جنایت است.

حجت‌الاسلام پوران‌دخت خاطرنشان کرد: چند سال قبل ملت تصمیم گرفت انتخابات انجام شد و در دولت سیزدهم اتفاقات مثبتی افتاد پول‌های بلوکه شده قسمت‌هایش آزاد شد اورانیوم غنی‌سازی شد و بعضی موارد که در دولت قبل می‌گفتند صادرات و واردات نبوده که خودشان باعث‌وبانی بودند با آمدن رئیس دولت سیزدهم دوباره رونق گرفت با آمدن رئیس‌جمهور دولت سیزدهم فروش نفت چندین برابر شد، رئیس‌جمهور انقلابی و ولایی و خادم مردم بله با انتخابات می‌شود تغییر داد.

وی افزود: اینکه در این زمان کوتاه نزدیک به انتخابات، سهمیه بنزین را کاهش می‌دهند این چه تصمیمی است در این ایام نه‌تنها ما نباید کاری بکنیم که دشمن سوءاستفاده بکند؛ بلکه تصمیم درست مردم را باید امیدوار کنیم چه در بحث بنزین و چه در بحث نفت باید افزایش دهیم، زیرا ملت ما مردم خوب و وفاداری هستند؛ اما حق مردم ما این نیست کاری نکنیم که از مسئولان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز ناامید بشوند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *