شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۰۵
۰
فرمانده سپاه سلمان مطرح کرد:

ظرفیت‌های ورزشی سیستان و بلوچستان نیازمند هم‌افزایی

فرمانده سپاه سلمان گفت: ظرفیت‌های ورزشی سیستان و بلوچستان برای شکوفاشدن نیازمند هم‌افزایی و تلاش است.
ظرفیت‌های ورزشی سیستان و بلوچستان نیازمند هم‌افزایی
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، در دیدار با متولیان و افتخارآفرینان ورزشی استان، بیان کرد: ارتقای سطح ورزش استان و ایجاد امید در جامعه از طریق ورزش یکی از ثمرات مهمی است که اداره کل ورزش و جوانان استان رقم زده است.
 
 شفائی تصریح کرد: واقعیات پیش از انقلاب نشان می‌دهد که نظام استکباری تلاش می‌کرد تا فرهنگ ایران را خدشه‌دار کرده و این فرهنگ غنی را به‌گونه‌ای که آنان می‌خواستند تبدیل کنند؛ دشمنان از ابتدای دوره قاجار توانستند یکی از روحیات مهم ایران مبنی بر ما می‌توانیم را از بین ببرند.
 
 وی افزود: آن‌ها به حاکمان ما این‌گونه القا کرده بودند که ما نمی‌توانیم هیچ کاری را انجام دهیم و با همین تفکر تنها در دوره پهلوی بالغ بر ۵۰ هزار مستشار را در کشور ما حاضر کردند؛ آن‌ها برای حضور همین افراد هزینه‌های بسیار گزافی را از سرمایه ایران می‌گرفتند و حتی کار را به جایی رساندند که برای حضور در ایران حق توحش دریافت می‌کردند.
 
 فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: امام خمینی رحمت‌الله علیه با حرکت انقلابی خود مجدد روحیه ما می‌توانیم را در کشور احیا نمود و هویت ایرانی را در کشور ما زنده کرد.
 
 شفائی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا این روحیه مهم را از بین ببرند و هویت ما را مجدد خدشه‌دار کنند که البته هر بار فتنه‌های آنان با شکست روبرو شد.
 
 وی افزود: پیشرفت و موفقیت‌های کشور ما با وجود همه تحریم‌های دشمنان چشمگیر است؛ روحیه مامی توانیم توانست همه این موفقیت‌های ما را رقم بزند و جایگاه کشورمان را در جهان ارتقا دهد.
 
 فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های عظیمی دارد که اگر شکوفا شود در تمام دنیا خواهد درخشید؛ استعدادهای این استان نیازمند توجه ویژه و همت و تلاش مضاعف است.
 
 شفائی در ادامه گفت: در عرصه ورزش نیز ما با همین روحیه، می‌توانیم جایگاه واقعی خود را در دنیا به دست بیاوریم؛ اگر بتوانیم ظرفیت‌های استان را شکوفا کنیم و با هم‌افزایی قدم برداریم می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنیم.
 
 وی افزود: ما در هر عرصه‌ای که فعل ما می‌توانیم را به یک باور تبدیل کردیم موفق بودیم و توانستیم پله‌های موفقیت را با شتاب طی نماییم.
 
 فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: یکی از موضوعاتی که دشمنان بر آن تمرکز کرده‌اند مسئله اختلاف است؛ ما باید تلاش کنیم تا با ایجاد وحدت نقشه‌های آنان نقش‌برآب کنیم.
 
 وی افزود: امروز مسئله انتخابات بسیار مهم است و دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا این مسئله مهم را در کشور بی‌اثر کند؛ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن، امروز ایجاد ناامیدی در کشور است و مهم‌ترین راه برای مقابله با آنان نیز شرکت در انتخابات است.
 
 شفائی خاطرنشان کرد: امروز هر رأی که به صندوق انداخته شود دشمن را ناامیدتر خواهد کرد.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjtmevhuqemaz.fsfu.html
 
کد مطلب: 431168
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *