شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۱۰
۰
فرماندار سیب و سوران:

فعالیت بیمارستان خواسته اصلی عموم مردم سیب و سوران است

فرماندار سیب و سوران گفت: راه‌اندازی و فعالیت بیمارستان خواسته اصلی و عمومی مردم و نیز دغدغه مسئولین محسوب می‌شود.
فعالیت بیمارستان خواسته اصلی عموم مردم سیب و سوران است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون؛ فرشاد گرگیچ در جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات بیمارستان در حال ساخت سیب و سوران که با حضور نماینده مردم در مجلس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مدیر آب و فاضلاب شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد ضمن عرض خداقوت و تشکر از تلاش‌های صورت‌گرفته، بیان کرد: راه‌اندازی و فعالیت بیمارستان خواسته اصلی و عمومی مردم و نیز دغدغه مسئولین محسوب می‌شود که برای راه‌اندازی این پروژه تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیاری شده است و تمامی دستگاه‌ها آماده همکاری جهت برطرف‌کردن چالش‌های موجود هستند.

ملک محمد فاضلی؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای کاهش مشکلات رفت‌وآمد و هزینه‌ها مردم باید واحدهای آماده بیمارستان راه‌اندازی و کلینیک‌های تخصصی شروع کار نمایند.

مؤمنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه بیمارستان یکی از مولفه‌های اصلی نظام سلامت به شمار می‌رود، بیان کرد: نبود بیمارستان برای سیب و سوران چالش بزرگی به‌حساب می‌آید.

وی افزود: تجهیزات درمان به‌صورت کامل تهیه و تأمین شده است که به‌صورت جهادی در سریع‌ترین زمان ممکن نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

ایوب کرد؛ مدیر شبکه بهداشت درمان و سیب و سوران: ضمن عرض خیرمقدم و ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه، گفت: پروژه بیمارستان سوران در این مدت پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که حاصل پیگیری‌های نماینده، فرماندار، مساعدت‌های دانشگاه علوم و مرهون تلاش‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران است.

وی ادامه داد: در چند روز آینده محوطه‌سازی کامل و استارت نصب تجهیزات HIS زده خواهد شد و برای انجام ادامه کار به‌صورت جهادی و صحیح نیازمند تشکیل کمیته‌های تخصصی و حمایتی در سطح دانشگاه و شهرستان خواهد بود که این امر سبب پیشرفت و بهره‌برداری پروژه خواهد شد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcexp8zejh8pfi.b9bj.html
 
کد مطلب: 431172
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *