سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۲۹
۰
شهردار زابل خبر داد:

ستاد تسهیلات نوروزی زابل آماده استقبال از مهمانان نوروزی

شهردار زابل گفت: با همکاری و هماهنگی تمامی واحدهای شهرداری در جهت حفظ نام و اعتلای جایگاه این شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم تا در ایام تعطیلات نوروز و ورود مسافران از سراسر کشور، زابل به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
ستاد تسهیلات نوروزی زابل آماده استقبال از مهمانان نوروزی
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از اوشیدا، محمد پودینه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی و استقبال از بهار، بیان کرد: شرح وظایفی که برای اعضای این ستاد در شهرداری در نظر گرفته شده، مربوط به ساماندهی امور و توجه به مبلمان و خدمات شهری برای استقبال از مسافران و ایجاد فضای مناسب شهری در تعطیلات نوروز است.

وی افزود: فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی و استقبال از بهار باهدف آماده‌سازی و استقبال از میهمانان نوروزی با حضور همه واحدهای شهرداری و سازمان‌های تابعه آغاز می‌شود.

شهردار زابل با بیان این مطلب که در نوروز امسال از تمام امکانات سطح شهر زابل جهت تأمین رفاه حال میهمانان بهره خواهیم برد، ادامه داد: راه‌اندازی چادرهای استقبال، عرضه محصولات و صنایع‌دستی، چاپ نقشه گردشگری و توزیع آن در بین میهمانان، نصب و افزایش تابلوهای راهنما، نصب کانکس راهنمای مسافران نوروزی شهرداری در ابتدای ورودی‌های شهر، اسکان مسافران در بوستان‌ها، انجام گل‌کاری، نصب المان میدان امام رضا (ع) در ورودی شهر از سمت نهبندان، افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی جهت ایاب‌وذهاب مسافران به مکان‌های گردشگری، نظافت شبانه‌روزی معابر و بوستان‌های سطح شهر، استقرار آتش‌نشانی، تجهیز و بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و ترمینال مسافربری، بهسازی مسیر ورود اتوبوس‌های مسافران به پایانه و دفاتر مسافربری از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای ایام نوروز است که در حال انجام آنها هستیم.

وی تصریح کرد: ایجاد مکان‌های استراحت ویژه مسافران نوروزی در پارک‌ها، چیدمان سفره هفت‌سین در ورودی‌های شهر، تهیه بروشور نوروزی، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیام‌های فرهنگی ویژه مسافران نوروزی از دیگر فعالیت‌های این ستاد است.

پودینه با تأکید بر اینکه باید شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که مسافران نوروزی به‌راحتی با توانمندی‌ها و ظرفیت زابل آشنا شوند، بیان کرد: فلسفه تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی و استقبال از میهمانان نوروزی فراهم‌کردن شرایط مطلوب برای استقبال از مهمانان و مسافران است.

وی تأکید کرد: این ستاد تا پانزدهم فروردین سال آینده فعال و علاوه بر انجام وظایف محوله، راهنمایی مسافران نوروزی را نیز عهده دارد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431293