سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۴۳
۰
فرماندار زاهدان:

مشارکت در انتخابات پاسخ قاطعانه نه به دشمنان است

فرماندار زاهدان گفت: مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه به‌نوعی پاسخ قاطعانه نه به دشمن جمهوری اسلامی ایران است و به این معنا است که من به کشور خودم اعتماد دارم.
مشارکت در انتخابات پاسخ قاطعانه نه به دشمنان است
به گزاش پایگاه خبری پهره، علیرضا شهرکی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: همان‌گونه که خداوند نعمت تعقل و تفکر را عطا کرده است از نگاه یک انسان، باید هر انسانی از این نعمت‌ها به‌درستی استفاده ببرد و با تفکر و تعقل در سرنوشت خود دخالت کند.

 وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه به‌نوعی پاسخ نه به دشمن جمهوری اسلامی ایران است و به این معنا است که من به کشور خودم اعتماد دارم و به‌گونه‌ای به دشمنان کشور پاسخ نه را می‌گویم.

 فرماندار زاهدان تصریح کرد: اگر به کشور خودمان اعتماد و باور داریم حتی اگر به دلایل مختلف مثل مسائل اقتصادی یا موارد دیگر ناراضی و گلایه‌مند باشیم در این شرایط هیچگاه به دشمن کمک نمی‌کنیم.

 وی افزود: ملت ایران در کنار نظام قرار می‌گیرند و پاسخ قاطعانه نه را با رأی‌دادن به دشمنان خواهند داد، اما نقدها در جایگاه و در وقت مناسب برای نحوه بهتر اداره کشور وارد کنیم تا کشور به سمت‌وسوی درست و مطلوب خود حرکت کند.

 شهرکی تشریح کرد: باور قلبی ما با ولایت‌فقیه است و مگر می‌شود از کلام و فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به‌سادگی عبور کرد، قدمی که این بار در راستای فرمایشات رهبری برداشته می‌شود قطعاً پر شورتر و مستحکم‌تر خواهد بود.

 وی ادامه داد: ما بر این باور هستیم که این ملت و این مردم در صحنه پرشور و شورتر حضور پیدا می‌کنند و نقدهای ما در جایگاه مناسب خود قطعاً وارد می‌شود.

یک رأی‌ها در سرنوشت کشور تأثیرگذار است
 فرماندار زاهدان اظهار کرد: اگر همه بر این باور باشند که یک رأی تأثیری در انتخابات ندارد پس این فرد حق ندارد که در آینده نقدی بر مشکلات کشور داشته باشد؛ زیرا به باور آنان همان یک رأی ناچیز است که قطعاً این گونه نیست، همان یک رأی تأثیرگذار است.

 وی افزود: اگر کسی از این فرصت استفاده نکند حق این را ندارد که بگوید چرا در این کشور مشکلاتی وجود دارد و اجازه نقد را ندارد؛ زیرا حتی با همان یک رأی که در نظر برخی ناچیز است نیز در سرنوشت کشور سهیم نمی‌شوند، این افراد حق اعتراض را نخواهند داشت.

 شهرکی عنوان کرد: با یک رأی‌ها افراد باید مشارکت داشته باشند قطعاً مشارکت ما می‌تواند مسئولان ما را مسئولیت‌پذیری تر کند حتی نظام و مسئولان رده‌بالای کشور را نیاز مشارکت پاسخگوتر می‌کند و با این رأی‌ها نماینده‌ای که انتخاب می‌شود نسبت به کشور وظیفه‌مندتر عمل می‌کند.

 وی در پایان گفت: هر یک‌قدم و هر یک رأی ما بسیار مؤثر و بلکه حتی بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود، ما در روز ۱۱ اسفندماه می‌توانیم تحول ایجاد کنیم و یک رکورد بی‌سابقه در این کشور در این استان توسط مردم این شهر و دیار خلق کنیم.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjhaevmuqemtz.fsfu.html
 
کد مطلب: 431309
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *