سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۵۳
۰
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

انتخابات مسائل منطقه‌ای و جهانی را تحت شعاع قرار می‌دهد

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه نه‌تنها برای ایران اسلامی سرنوشت‌ساز است؛ بلکه مسائل منطقه‌ای و جهانی را تحت شعاع قرار می‌دهد.
انتخابات مسائل منطقه‌ای و جهانی را تحت شعاع قرار می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری پهره، محمدرضا نخعی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: انتخابات یکی از لحظات حساس برای ایران اسلامی است که در ۱۱ اسفندماه سال جاری پیشرو داریم این انتخابات نه‌تنها برای ایران اسلامی سرنوشت‌ساز است؛ بلکه مسائل منطقه‌ای و جهانی را تحت شعاع قرار می‌دهد.

 وی ادامه داد: دشمنان این مرزبوم قدرت نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند این انتخابات و مشارکت مردم معادلات جهانی را برهم می‌زند، ایران اسلامی همواره پرچم‌دار است و باعث تغییر موازنه جهانی است.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: مغالطه دشمنان اثرگذار و مؤثر نیست این جوسازی‌های مسموم برای عدم مشارکت مردم صددرصد اشتباه است و ملت شریف ایران باید همیشه دشمن را رصد کند و از گفتگوی دشمن باید فهمید کاردرست کدام است اکنون یکپارچه دشمنان ایران از قدرت‌های برتر تا لوده‌های سیاسی تأکید بر عدم مشارکت مردم دارند.

 نخعی تشریح کرد: شیطان بزرگ و ایادی آن را به دنبال تحریف دستاوردها و تحریف ایران اسلامی در جهان هستند و امید داریم خدعه دشمن با هوشیاری مردم از بین برود.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و روند پیشرفت آن را باید دید و اگر مشکلی وجود دارد راه‌حل آن را باید دانست و پیدا کرد اگر به سمت قله و پیشرفت‌ها رفتیم با کمک مردم بوده است انقلاب اسلامی از مرزهای خود و تراز ملی عبور کرده و بر جهان اثرگذار شده است.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت ویژه سپاه زاهدان اذعان کرد: دشمنان ما بیشتر از دوستان ما معتقد به اقتدار جمهوری اسلامی و تأثیر آن بر معادلات جهانی هستند و آنان کاملاً معتقد به اقتدار ما هستند و این انقلاب اسلامی، این جمهوری اسلامی جریانی در عالم دارد که همسو با انبیای الهی و دشمن با کفر است و راه الهی را پیش گرفته است.

 وی افزود: خداوند مأموریت بزرگی بر دوش مردم ایران گذاشته است و باید از سختی‌ها و ناهمواری‌ها عبور کنند مردم آگاه، بیدار و بابصیرت ایران اسلامی همچون سال‌ها گذشته با حضور پرشعور توأم باشعور خود صلابت و اقتدار خود را نشان می‌دهند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *