جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۰۶
۰
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث ایرانشهر:

امدادرسانی به سیل‌زدگان دشتیاری در حال انجام است

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث شهرستان ایرانشهر گفت: بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان دشتیاری به پرواز درآمد.
امدادرسانی به سیل‌زدگان دشتیاری در حال انجام است
 علیرضا ایرندگانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به همراه تیم امدادی پس از اخذ تأییدیه از پدافند هوایی کشور و سازمان هواشناسی جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان به دشتیاری اعزام شد.
 
 وی افزود: کلیه پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان در حال آماده‌باش کامل هستند.
 
 این مسئول ادامه داد: همچنین امدادرسانی بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به مددجویان گرفتار در سیل شهرستان دلگان انجام شد.
 
 وی اضافه کرد: به دنبال وقوع بارندگی‌های سیل‌آسا در شهرستان دلگان ۲ نفر از اهالی به دلیل طغیان رودخانه فصلی و انسداد راه ارتباطی روستا در سیل گرفتار شدند که با هماهنگی‌های انجام شده با مرکز مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر دستور اعزام بالگرد اورژانس هوایی جهت امدادرسانی به مددجویان صادر شد.
 
 وی اضافه کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه جهت امدادرسانی به مددجویان گرفتار در سیل به پرواز در آمد.
 
 ایرندگانی عنوان کرد: امروزه به دلیل دشواری دسترسی به مناطق سخت‌گذر در این حوزه سرزمینی و همچنین بحران‌های احتمالی، خدمات این واحد امدادی در این استان از ضروریات است و تمام سعی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بر این است که خدمات اورژانس هوایی تداوم و ارتقا پیدا کند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431344
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *