يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۳۵
۰
یادداشت؛

انتخابات در ایران دارای سلامت بی نظیر است

دیکتاتورها کلا با انتخابات میانه خوبی ندارند و اگر انتخاباتی هم انجام شود فقط نمایشی است.
انتخابات در ایران دارای سلامت بی نظیر است
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ هاشم کامکار، عضو هئیت علمی دانشگاه تهران در یادداشتی نوشت: تبریک به تمام ملت ایران، تبریک به تمام ۱۵ هزار نفری که در انتخابات کاندید شدند و تنور انتخابات را گرمتر و گرمتر کردند.

حالا دیگر دوران رقابت تمام شد و دوران رفاقت برای سازندگی کشور عزیزمان آغاز می شود.

چقدر خوب و شایسته است که منتخبین با تواصع و محبت از همه رقبای دیروز خود در پیشبرد اهداف خویش در سازندگی و آبادی کشورمان کمک بگیرند و همه باید: دست دردست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد.

با تشکر ویژه‌ از برگزار کنندگان انتخابات وتمام مردم عزیز ایران که با این مشارکت بالا دل دوستان  انقلاب را در سراسر جهان شاد کردند.

متاسفانه تبلیغات دشمن وسیع است و بیش‌از ۸۰٪  رسانه های جهان در اختیار چند خانواده بزرگ یهودی است که حامی اسرائیل ظالم و کودک کش هستند و دولت و ملت ایران را دشمن شماره یک خود می دانند.

متاسفانه کسانی که تحت تاًثیر رسانه های تحت نفوذ ایپک می گویند انتخابات در ایران سالم نیست و در شمارش و اعلام رای ها تقلب صورت می پذیرد واقعا بی انصافی می کنند.

چرا که اگر چنین چیزی بود دیگر رهبر عزیزمان اینقدر تاکید نمی کردند که مردم در انتخابات شرکت کنند و یا  دولت ایران با یک تقلب ساده میزان مشارکت را هر قدر که دوست داشتند اعلام می کردند.

البته دشمنان ما خودشان به خوبی می دانند که انتخابات در ایران در سلامت کامل برگزار می‌گردد و تا لحظه آخر که شمارش آراء تمام شود پیروز انتخابات مشخص نیست دیدیم که آقای حسن روحانی با هفت دهم آراء  رئیس جمهور شد و یا کسی مانند قالیباف دیگر نفر اول نیست.

یک چیزی را هرگز نباید فراموش کرد که دیکتاتورها کلا با انتخابات میانه خوبی ندارند و اگر انتخاباتی هم انجام شود فقط نمایشی است وقتی انتخابات سلامت است همه ی دلسوزان نظام از مردم می خواهند که در انتخابات شرکت کنند و شمارندگان  آراء نیز رای مردم را حق الناس می دانند.

خلاصه دمِ همه شما گرم که هستید. از خدای مهربان برای ملت شریف ایران شادی، سلامت و موفقیت آرزومندم.
                 
انتهای خبر/
کد مطلب: 431367
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *