دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ۱۳:۲۸
۰
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر:

شهروندان تخلفات بهداشتی را به ۱۹۰ گزارش بدهند  

 سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر گفت: بیش از ۲ تن مواد غذایی تاریخ‌گذشته در این منطقه کشف و توقیف شد.
شهروندان تخلفات بهداشتی را به ۱۹۰ گزارش بدهند   
میثاق پاک‌دست در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط در طرح تشدید نظارت نوروز و ماه رمضان ۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ‌گذشته کشف و توقیف شد.
 
وی با اشاره به نظارت‌های دقیق و منظم بازرسان از اصناف مختلف، افزود: شهروندان مواد غذایی موردنیاز خود را از مراکز معتبر و فروشگاه‌های دارای محصولات با مشخصات بهداشتی کامل از جمله پروانه ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و تاریخ انقضای خریداری کنند.
 
 این مسئول ادامه داد: کارشناسان واحد سلامت محیط و کار به‌صورت شبانه‌روزی بازدیدهای خود را از سطح عرضه مواد غذایی انجام داده و در صورت مشاهده هر نوع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌کنند.
 
 وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت یا نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت و ستاد مرکز بهداشت گزارش دهند.
 
 پاک‌دست ادامه داد: همچنین مقدار ۱ تن و ۴۹۴ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ منقضی در شهرستان ایرانشهر با حضور کارشناسان بهداشت محیط و نماینده شهرداری معدوم‌سازی شد.
 
وی عنوان کرد: در بازدیدهای انجام شده از مراکز تهیه و توزیع توسط کارشناسان واحد سلامت محیط و کار شهرستان ایرانشهر مواد غذایی تاریخ منقضی را از سطح عرضه جمع‌آوری و حسب دستور دادستان و با حضور نماینده شهرداری کارشناسان واحد سلامت محیط معدوم شدند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431389
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *