چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ۰۰:۰۱
۰
در مراسم بزرگداشت شهدا حادثه تروریستی راسک و چابهار مطرح شد؛  

دشمنان بدانند منطقه سیستان و بلوچستان جایی برای جولان‌دادنشان نیست    

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان راسک گفت: دشمنان هدفشان برهم‌زدن امنیت و آسایش مرزبوم سیستان و بلوچستان هستند؛ چون چشم دیدن یکپارچگی شیعه و سنی را ندارند.    
دشمنان بدانند منطقه سیستان و بلوچستان جایی برای جولان‌دادنشان نیست    
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره؛ محسن جهان تیغ در مراسم بزرگداشت شهدا حادثه تروریستی راسک و چابهار با بیان آیه لَئِنْ قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَ رَحْمَةٌ خَیرٌ مِمَّا یجْمَعُونَ و اگر در راه خدا کشته شوید یا بمیرید، قطعاً آمرزش خدا و رحمت او از [همۀ] آن چه [آنان] جمع می‌کنند بهتر است، بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم پاسداشت یاد شهدای حادثه تروریستی شهرستان چابهار و راسک بود که با هوشیاری تمام با دشمنان کوردل این نظام مقابله کردند تا از امنیت این مردم کم نشود.
 
 وی افزود: دشمنان هدفشان برهم‌زدن امنیت و آسایش این مرزبوم به خصوص این قسمت از کشور جمهوری اسلامی ایران است؛ چون در این منطقه سیستان و بلوچستان شاهد وحدت و یکپارچگی بین شیعه و سنی هستیم و دشمنان می‌خواهند این ریسمان رو از بین ببرند و این منطقه را ناامن نشان بدهند.
 
 این مسئول ادامه داد: همکاران ما در آن شب تمام تلاش خود را انجام دادند که این دشمنان نتوانند به آن اهداف شوم خود برسند و همه آن افراد کوردل را به هلاکت رساندند تا اربابانشان بدانند که این منطقه برای جولان‌دادن شما جای امنی نیست و امنیت فقط برای مردم است.

 جهان تیغ عنوان کرد: از خداوند متعال خواستاریم که در این ماه پر برکت ریشه تمام دشمنان ایران پهناور ما را از بین ببرد و به نیروهای خودمان این قدرت را بدهد که در برابر تمام شرارت‌های دشمنان ایستادگی کنند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431398