چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷
۰
در خطبه‌های نماز عید فطر مطرح شد؛  

راهبرد دشمن ایجاد درگیری و برهم‌زدن وحدت است    

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: دشمن دوست دارد که درگیری ایجاد کند و اما وحدت حل این مشکلات خواهد بود و راهبرد دشمن وسوسه‌کردن است باید حواسمان را جمع کنیم این روزها شهدایی که ما تقدیم می‌کنیم در واقع نتیجه همان تفکر تکفیری است که در دست دشمنان و صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.
راهبرد دشمن ایجاد درگیری و برهم‌زدن وحدت است    
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی فاطمه الزهرا (س) شهرستان ایرانشهر بیان کرد: خودم و شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم و پیامبر (ص) فرمود آدم باتقواتر از همه، کسی است که چه حق به نفع او باشد و چه به ضرر او از گفتن حق ابا ندارد.
 
 وی افزود: خدای رمضان خدایی است که در کنار من و شماست و هرگونه عبودیت و بندگی برای من و شما در ماه رمضان و آن آمادگی حاصل می‌شود و لذا این توجهات را در سایر ماه‌ها داشته باشیم باید نماز من و شما و جماعت و جمعه من و شما همین‌طور باشکوه باشد و انتظار این است که جمعه و جماعت‌های خودمان را پرشکوه نگه داریم.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: در واقع ماه رمضان ماه تحول است که وسط این میدان باشیم.
 
 وی اضافه کرد: اولاً موضوع تحقق شعار سال است مطابق نظر رهبری اگر ما بخواهیم اقتصاد را مردمی کنیم و مقررات زائد برداشته شوند و هر کس که می‌تواند کار شخصی راه بیندازد و سرمایه‌گذاری کند و با درد گرانی و تورم بیاید وسط میدان و این‌ها را از وسط راه بردارند.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: از طرفی ارگان دولتی و نیمه نیمه‌دولتی میدان اقتصاد بیرون ببریم به بخش خصوصی و مردم وسط میدان باشند و باید کارآفرینی شود و سیاست‌گذاری باشد که کار را تبدیل به فکر کنیم.
 
 وی ادامه داد: اقتصاد به معنای حذف بنگاه‌های بزرگ نیست؛ اما غیرانحصاری باشند و کوچک‌ها هم بیایند و سرمایه‌گذاری کنند و ما این سرمایه‌ها را وسط میدان بیاوریم.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: دشمن دوست دارد که درگیری ایجاد کند و اما وحدت حل این مشکلات خواهد بود و راهبرد دشمن وسوسه‌کردن است باید حواسمان را جمع کنیم این روزها شهدایی که ما تقدیم می‌کنیم در واقع نتیجه همان تفکر تکفیری است که در دست دشمنان و صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.
 
 وی اظهار کرد: حضرت علی (ع) فرمود هر جماعتی با این نوع تفکر بیرون بیاید چه زیاد و چه کم با دست‌های ما خفه خواهند شد و راه به جایی نخواهند برد و بهترین جهاد با تفکر تکفیری باشد و لذا بهترین شهدا شهدایی هستند که در این مسیر جان می‌دهند و بهترین مجاهدان مجاهدانی هستند که با تفکر بجنگند و شما بدانید این تفکر راه به جایی نخواهند برد در میان مردم جایی نخواهند داشت و این تفکر، تفکر انقلابی است.
 
 وی اضافه کرد: نکته دیگر این است که ما از مسئولین تقاضای شفاف‌سازی در امور را داریم نظارت را تقاضا داریم ضمن تشکر از همه تلاش‌ها و زحمات آنها و در برخورد با افراد خاطی اقدامات مناسب انجام شود و در بعضی از جاها خدمت‌رسانی به مردم کم است و خدمات شایسته نیست که مثلاً آب برای مردم نیست و این خدمت صورت نگیرد واقعاً زیبنده نیست خدماتی که مردم باید دریافت کنند اجحاف در حق مردم می‌شود و سبد کالایی که توزیع می‌شود آیا نظارت درست حسابی روی آن است باید دقت کنیم و تولید نارضایتی برای جمهوری اسلامی نداشته باشیم.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر عنوان کرد: نکته دیگر عدم پیگیری مسئولین، باعث شود که پاسخگویی بعضی از کارکنان ضعیف شود؛ لذا توقع داریم این مسائل حل شود.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431400
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *