شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ۰۸:۰۳
۰

۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت در ایرانشهر توزیع شد

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با عید سعید فطر ۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت در مناطق محروم ایرانشهر توزیع شد.
۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت در ایرانشهر توزیع شد
به گزارش پهره ابوالفضل توسلی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر ۵۰ بسته کمک معیشتی با حفظ شأن و کرامت انسانی بین محرومان در ایرانشهر توزیع کردند.
وی افزود: این بسته‌ها که شامل برنج، روغن و کنسرو ماهی بود توسط دانشگاه پیام نور ایرانشهر تهیه، بسته بندی و به دست افراد مستعد رسید.
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دانشگاه در کنار اقدامات آموزشی و پژوهشی در عرصه اجتماعی و فرهنگی با تمام توان ورود کرده، چرا که امروز مردم مهمترین و رکن رکین، حمایت قاطع از انقلاب و اجرای فرامین رهبری بوده و همیشه پای کار دفاع از انقلاب و کشور هستند.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در اولویت امورات قرار دارند، گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یک بازو در کشور و سیستان و بلوچستان خواهد بود و این مهم را در عملکرد خود نشان می‌دهیم.
توسلی یکی از سیاست‌های دانشگاه پیام نور را دانشگاهی دانشجو محور و مهارت‌محور عنوان و تاکید کرد: وقتی دانشگاه‌ها به سمت مهارت‌ محوری بروند، کارآفرینی و جهش تولید هم اتفاق خواهد افتاد و این یکی از راه‌های تحقق شعار سال به شمار می‌رود.
کد مطلب: 431404