بانوان نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

17 دی 1397 ساعت 9:39

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت ایرانشهر گفت: بانوان با حفظ حجاب و عفاف در جامعه و حضور فعال در تمام صحنه های مبارزه علیه رژیم ستم شاهی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته ای ایفا کرده اند.


به گزارش پهره ؛ به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام مهرداد محرری یکشنبه شب در جمع بانوان شهرستان دلگان اظهار داشت: بانوان با حفظ حجاب و مبارزه با ظلم و جور رژیم ستم شاهی به خوبی توانستند فرهنگ اسلامی را به نمایش بگذارند.
وی تلاش دشمنان با استفاده از جنگ نرم برای از بین بردن فرهنگ حجاب را یکی از ترفندها مهم آنان عنوان کرد و افزود: دشمنان برای اینکه بتوانند فرهنگ حجاب و اسلام را از بانوان دور کنند با ترقندهای زیاد از جمله جنگ نرم، استفاده از فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای سعی دارند فرهنگ حجاب و بعد از آن مسلمانیت را از زنان و دختران ما بگیرند.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت ایرانشهر الگوپذیری درست را یکی از راه های مقابله با نقشه های دشمنان عنوان کرد و گفت: دختران و زنان جامعه با الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) می توانند سیلی محکمی بر نقشه های دشمنان بزنند.
وی بیان کرد: بانوان با فعالیت اجتماعی و تحصیل به خوبی توانسته اند نشان دهند که بانوان هم می توانند در پست های مدیریتی نقش ایفا کنند.
حجت الاسلام محرری افزود: بانوان با حضور در رشته های ورزشی ثابت کردند که حجاب مانع حضور آنان در عرصه های ورزشی نیست.
وی تصریح کرد: بانوان با درخشش در عرصه های مختلف رشته های ورزشی با به دست آوردن مدال های رنگین در دنیا نشان دادند که بانوان باحجاب می توانند با حفظ حجاب موفقیت های خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام /


کد مطلب: 422920

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/article/422920/بانوان-نقش-برجسته-پیروزی-انقلاب-اسلامی

پهره
  https://www.pahreh.ir