سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۳۴
۰

پهره، آماده استقبال از گردشگران/ اهدای هدایا به اولین مسافر نوروزی

فرماندار ایرانشهر گفت: شهرستان ایرانشهر با دارا بودن بیش از 150 مکان دیدنی و گردشگری و آب و هوایی مناسب آماده استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی است.
پهره، آماده استقبال از گردشگران/ اهدای هدایا به اولین مسافر نوروزی
به گزارش پهره ؛ نبی بخش داودی در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ایرانشهر اظهار کرد: شهرستان ایرانشهر با قرار گرفتن در مسیر بندر مهم چابهار سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران و مهمانان نوروزی است.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: هشت کمیته برای هرچه بهتر ارائه کردن خدمات به میهمان نوروزی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: همچنین 25 فضای آموزشی و 100 چادر در بوستان‌ها و پارک های ایرانشهر برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

داودی با اشاره به مکان های دیدنی و گردشگری ایرانشهر بیان کرد: بیت رهبر معظم انقلاب، قلعه ناصری، قلعه تاریخی دامن، سد آزمون آباد و رودخانه چشمه آب گرم بزمان، قبرستان اسپیدژ، رودخانه سرسبز دامن، نخلستان های سربه فلک کشیده دهستان آبادان، بقعه سید مهدی و سایر مکان های دیدنی برای بازدید مسافران نوروزی آماده شده است.

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی 40 واحد خبازی به طور شبانه روزی در تعطیلات نوروز کشیک هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان آماده است، خاطرنشان کرد: همچنین امسال ترتیبی اتخاذ شده است تا به نخستین مسافر نوروزی که بعد از تحویل سال نو وارد ایرانشهر شود هدایایی از صنایع دستی منطقه به رسم یاد بود اهدا ‌شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423162
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *