يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۴۱
۴
مدال آور صحنه های جهانی مطرح کرد؛

حضور پر رنگ ورزشکاران در پویش کمک مومنانه به کوری چشم دشمنان

محمود ریگی گفت: ورزشکاران سیستان و بلوچستان به کوری چشم دشمنان به پویش کمک مومنانه پیوسته اند که به عنوان عضوی از جامعه ورزشی استان به طور قطع در این میدان ایفای نقش می کنم.
حضور پر رنگ ورزشکاران در پویش کمک مومنانه به کوری چشم دشمنان
به گزارش پهره محمود ریگی، یکی از قهرمانان مسابقات جهانی سیستان و بلوچستان در رشته های کیک بوکسینگ و اواسپرت در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: بدون تردید همدلی و مواسات لازمه هر جامعه انسانی است که می طلبد با توجه به شرایط پیش آمده در پی شیوع کرونا در کشور مردم به همدیگر و به ویژه نیازمندان کمک کنند تا همدلی و همبستگی پر رنگ تر از گذشته نمود پیدا کند.
 
 به گفته وی، رزمایش کمک مومنانه اقدامی جهادی و خیرخواهانه ازسوی مردم و برای مردم است که باید در این مسیر و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری برای کمک به خانواده هایی که در پی این بیماری منحوس آسیب دیده اند، کمک کرد.
 
این قهرمان بین المللی ووشو اضافه کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر مواسات و همدلی و راه اندازی رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج مستضعفین و به تبع آن توسط سپاه سلمان در سیستان و بلوچستان، جامعه ورزشی استان همچون همیشه وارد میدان عمل شدند.
 
ریگی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به آسیبی که به معیشت خانواده ها وارد شده و همچنین قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، نیاز است تا افرادی که در جامعه توانمند هستند با لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری به یاری نیازمندان بشتابند.
 
رئیس انجمن اواسپرت و ورزش های رزمی کارگری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: می طلبد جامعه ورزشی سیستان و بلوچستان هماهنگونه که همیشه در کارهای خیرخواهانه پیش قدم بوده اند، در مسیر کمک های مومنانه هم پر رنگ تر از گذشته قدم بردارند و کاری کنند کارستان تا چشم دشمنان ایران اسلامی کور شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425187
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *