پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۱۸
۱
معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر مطرح کرد:

روزانه ۲ هزار کپسول گاز مایع توزیع می شود/ دست سود جویان قطع شد

ابوذر کوثری با بیان این که وضعیت عرضه سیلندر کپسول گاز مایع در سطح منطقه به روال عادی برگشت، گفت: به طور متوسط روزانه حدود ۲ هزار سیلندر گاز در سطح شهرستان ایرانشهر توزیع می‌شود.
روزانه ۲ هزار کپسول گاز مایع توزیع می شود/ دست سود جویان قطع شد
ابوذرکوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، نظارت بر توزیع و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه کپسول سیلندر گاز مایع صف های طولانی در سطح این منطقه شکست و شهروندان می توانند بدون دغدغه آن را تهیه می‌کنند.
وی با بیان این که در ۶ نقطه جدید شهر ایرانشهر کار توزیع سیلندر گاز صورت می‌گیرد، افزود: با جانمایی این نقاط زمینه اشتغال ١٢ نفر نیز فراهم شده است.
فرماندار ویژه ایرانشهر ادامه داد: دو هفته قبل روزانه حدود ۴ هزار سیلندر گاز در سطح شهرستان توزیع می‌شد اما صف های طولانی و نارضایتی مردم را به دنبال داشت که با ساماندهي و قطع دست دلالان این مشکل برطرف شد.
وی در ادامه، عنوان کرد: در حال حاضر به طور متوسط روزانه حدود ۲ هزار سیلندر گاز در سطح شهرستان ایرانشهر توزیع می‌شود اما مراکز عرضه مشتری ندارند.
کوثری با بیان این که شرایط عرضه سیلندر گاز مایع در سطح شهرستان ایرانشهر مطلوب است، تصریح کرد: از این پس می‌توانیم در زمینه تامین آن، شهرستان های همجوار را هم کمک کنیم که قطعا از هفته آینده این موضوع اتفاق خواهد افتاد، لکن مدیریت توزیع اش کماکان توسط خود فرمانداری ویژه این منطقه و اداره صمت اتفاق خواهد افتاد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426889
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *