جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ۰۰:۵۱
۰
در رزمایش مقابله با گروهک‌های تروریستی در ایرانشهر مطرح شد؛

سردار سلیمانی در ایجاد وحدت و امنیت جهان اسلام نقش اساسی ایفا کرد

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر از برگزاری رزمایش بازسازی عملیات مقابله با گروهک‌های تروریستی در دوران دفاع مقدس به مدت سه روز در دانشگاه ولایت خبر داد.
سردار سلیمانی در ایجاد وحدت و امنیت جهان اسلام نقش اساسی ایفا کرد
به گزارش پهره، رزمایش بازسازی عملیات مقابله با گروهک‌های تروریستی در دوران دفاع مقدس توسط بسیجیان و نیروهای سپاه شهرستان ایرانشهر در دانشگاه ولایت به مدت سه روز با حضور مسئولین و مدیران و آحاد مردم این منطقه برگزار شد.

در این رزمایش محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: در این مانور بسیجیان آموزش‌های لازم در زمینه مقابله با نا امنی، اغتشاش و آشوب‌های خیابانی را فرا گرفته و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رزمایش علاوه‌ بر ارتقای آمادگی برای مقابله با هرگونه نا آرامی‌، افزایش توان رزمی، ارتقای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه معنوی بسیجیان بود.

هراتی ادامه داد: نقش تاثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تکفیری‌ها در منطقه غرب آسیا فقط در نجات اربیل خلاصه نمی‌شود؛ این فرمانده تاثیرگذار جبهه مقاومت نه‌ تنها تفکراتش بلکه به‌ صورت فیزیکی در رویارویی با آنان حضور داشت تا قوت قلبی برای رزمندگان عراقی، سوری، لبنانی باشد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: داعش را آمریکا ایجاد کرد با حمایت های لجستیکی اسرائیل و پول های عربستان تقویت شد و به قتل و غارت سرزمین مسلمانان پرداخت.

وی تصریح کرد: اروپایی ها نیز حمایت های معنوی و رسانه ای از گروهک های تروریستی داشتند و حتی برخی کشورهای اسلامی همانند ترکیه در قضیه داعش عقب نشستند اما آن گروهی که در این میان با آنان مبارزه کرد، نیروهای مقاومت به فرماندهی دلیر و شجاع حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بود.

گفتنی است؛ غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا و نخستین مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427562
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *