يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۲۳
۰
در ادامه تراژدی کمبود سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان؛

چالش جدید در مسیر توزیع گاز مایع، خودرو حمل سیلندر هم نایاب شد!/ موج‌سواری مراکز توزیع گاز در قصرقند

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: دلیل عمده دیر رسیدن سیلندرگاز به دست مردم در این شهرستان نبود خودروی حمل تأمین و توزیع کپسول است.
چالش جدید در مسیر توزیع گاز مایع، خودرو حمل سیلندر هم نایاب شد!/ موج‌سواری مراکز توزیع گاز در قصرقند
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ وقتی در شهرستان‌های سیستان‌ و بلوچستان با آغاز فصل زمستان سرمای سوزان شروع می شود انگار با عاملین توزیع سیلندرگاز هم قرارداد شده که در پاسخ به مردمانی که در صف‌های طولانی توزیع گاز به سر می‌برند گفته شود که این وسیله در این برهه زمانی نایاب شده است.

مطلبی که برای مردمان سیستان و بلوچستان جای سؤال دارد این است که اگر سیلندر گاز برای شهروندان کمیاب شده چرا در بازار آزاد با هزینه گزاف به فروش می‌رود، باید مسئله به‌صورت کاملاً ریشه‌ای بررسی شود که عامل اصلی ایجادکننده این معضل مورد شناسایی و برخورد قانونی قرار بگیرد.

با شروع سرمای زمستان، سیلندر کپسول گاز نایاب شد

در همین راستا ارباب یکی از شهروندان قصرقندی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با آغاز سرما نبود سیلندر گاز در شهرستان ما به صورتی بوده که صدای گلایه شهروندان را درآورده است.

وی افزود: شهروندان قصرقندی عمده‌ترین مشکل را علاوه بر کمبود گاز، بی تدبیری و عدم رعایت انصاف در توزیع عادلانه سیلندر های گاز عنوان می کنند.

این شهروند قصرقندی تصریح کرد: خواهشی که بنده از مسئولین دارم این است که در حذف دلالان و مافیای سیلندر گاز اقدامات لازم را انجام بدهند؛ چون این مسئله مشکلات زیادی را برای مردمان این مرزوبوم ایجاد کرده است‌.
 
قصرقند با کمبود خودروی حمل‌ونقل سیلندر گاز مواجه است

در این راستا مرتضی سایگانی، سرپرست فرمانداری قصرقند در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در راستای گلایه مردم در زمینه کمبود سیلندرکپسول گاز و عرضه آن با قیمت بالا در بازار آزاد موضوع در هفته‌های اخیر مورد پیگیری قرار گرفته است که قرار بر این شده که خارج از سهمیه سیلندر گاز تحویل شهروندان قصرقندی شود.

وی افزود: این توزیع و تحویل خارج از سهمیه سیلندر کپسول گاز چند بار دیگر انجام می شود تا مشکل شهروندان قصرقندی حل شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ماشین تانک حمل گاز جایگاه قصرقند جهت تست سالیانه به تهران اعزام‌ می‌شود، تصریح کرد: پیگیری کردیم از ظرفیت خود شرکت پرسی ایران گاز جنوب استان یک ماشین گاز مایع به شهرستان ورود کند و توزیع سیلندر گاز را انجام بدهد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شده طی چند روز آینده نیز یک تانک دیگر وارد چرخه توزیع شهرستان قصرقند شود تا هر چه سریعتر مشکل کمبود گاز مایع مردم در فصل سرما حل شود.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430258
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *