دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ۰۰:۲۷
۰

چت بازی نوعروس 16 ساله با پسران مرگ فجیع وی را رقم زد/داماد قاتل تسلیم پلیس شد

چت بازی های نوعروس 16 ساله در شبکه های اجتماعی باعث شد تا نامزدش او را با ضربات آجر به کام مرگ بکشاند.
چت بازی نوعروس 16 ساله با پسران مرگ فجیع وی را رقم زد/داماد قاتل تسلیم پلیس شد
چت بازی نوعروس 16 ساله با پسران مرگ فجیع وی را رقم زد/داماد قاتل تسلیم پلیس شد
به گزارش پایگاه خبری پهره: عقربه ها ساعت 10 و 30 دقیقه شنبه 26 تیرماه سال جاری را نشان می داد که ماموران کلانتری 119 مهرآباد در تماس ماموران کلانتری قلهک درجریان کشته شدن دختر جوانی در خیابان دامپزشکی قرار گرفتند.
این ماجرا زمانی فاش شد که تازه داماد پس از به قتلرساندن نامزد 16 ساله اش به کلانتری قهلک رفته و پرده از راز این جنایت برداشت.
بدین ترتیب، تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امورجنایی به خانه مجردی تازه داماد در خیابان دامپزشکی رفته وبا جسد خون آلود عروس نوجوان روبرو شدند.
عامل جنایت که 23 سال دارد در همان تحقیقات ابتدایی ماموران در صحنه جنایت گفت: 4 ماه پیش با سمیه در مراسم کوچکی به عقد هم در آمدیم و چون خانه مجردی دارم هفته ای 2 بار نامزدم به خانه من می آمد و کارهای خانه را انجام می داد و در این مدت متوجه ارتباط های پنهانی اش با افراد دیگر در شبکه های مجازی شده بودم ولی هر چه به او می گفتم ادعا می کرد اشتباه می کنم.
وی افزود: در این مدت سکوت کرده بودم تا اینکه شب گذشته پس از پایان مراسم ختم مادربزرگ نامزدم از خانواده سمیه جدا شدیم و قبل از رفتن به خانه برای شام پیتزا خریدیم.
پس از خوردن شام دوباره با سمیه درباره پیام دادن هایش به پسرهای غریبه در شبکه های اجتماعی صحبت کردم اما بی فایده بود و زمانیکه وی در خواب بود از شدت عصبانیت دیگر کنترلم را از دست دادم و با آجر ضرباتی به سرش زدم و سپس از خانه خارج شدم.
چند ساعتی در خیابان پرسه زدم و وقتی به خودم آمدم تازه متوجه کارم شدم و با مراجعه به کلانتری قلهک راز این جنایت را فاش کردم.
بنا به گزارش خبرنگار رکنا، بازپرس مرادی دستور داد تا گوشی موبایل دختر نوجوان تحت بررسی قرار گرفته و عامل جنایت نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.
کد مطلب: 1664
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *