چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۰۲
۰
ریس هیات مدیره سازمان مردم نهاد همراهان جوان کشور خبر داد

تحصیل رایگان دانش آموزان بی بضاعت در مدارس غیردولتی چابهار

ریس هیات مدیره سازمان مردم نهاد همراهان جوان کشور از تحصیل رایگان دانش آموزان یتیم و بی سرپرست در مدارس ابتدایی پسرانه و دخترانه غیردولتی مصباح الهدی و رهروان ولایت و شجره طبیه خبر داد.
تحصیل رایگان دانش آموزان بی بضاعت در مدارس غیردولتی چابهار
تحصیل رایگان دانش آموزان بی بضاعت در مدارس غیردولتی چابهار
به گزارش پهره؛ مهدی عامری در گفت و گو با چهاربهاران،از تفاهم نامه امضاء شده سازمان مردم نهاد همراهان جوان امروز با تعدادی از مدارس غیردولتی (غیرانتفاعی) خبر داد و اظهار کرد: با همکاری سازمان مردم نهاد همراهان جوان و مدیر مدارس غیرانتفاعی از سال تحصیلی 95 دانش آموزان یتیم و بی سرپرست شهرستان چابهار بصورت رایگان در این مدارس می توانند به تحصیل خود ادامه دهند.
وی افزود: حرکت موسسات مردم نهاد به عنوان بازوان دولت جهت کمک در امور اجتماعی و آموزشی جامعه باعث پیشرفت در زمینه های مختلف خواهد شد.
وی بیان کرد: طی جلساتی با مدیر مدارس غیردولتی مصباح الهدی، رهروان ولایت و شجره طبیه مقرر شد برای ادامه تحصیل بصورت رایگان برای دانش آموزان یتیم و بی سرپرست در این مدارس هماهنگی هایی صورت گیرد.
عامری ادامه داد: با توجه به تفاهم نامه امضاء شده با حجه الاسلام والمسلمین رازیانی مدیر مدارس فوق تعداد 100 دانش آموز در سال تحصیلی 95 می توانند از مزایای رایگان ثبت نام و شهریه استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم در سال تحصیلی جدید با کمک و همیاری بقیه مدیران مدارس غیر انتفاعی شهرستان تعداد بیشتری از دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت را جهت ادامه تحصیل کمک کنیم.
ریس هیات مدیره سازمان مردم نهاد همراهان جوان کشور گفت: از روسای ادارات بهزیستی، کمیته امداد،حوزه سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار درخواست همکاری و معرفی دانش آموزان یتیم و بی سرپرست را تا پایان مرداد ماه داریم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2048
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *