سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۱۴
۰
نماینده ایرانشهر در مجلس خبر داد:

وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان سفر می کند

نماینده ایرانشهر در مجلس گفت: طبق برنامه ریزی ها انجام شده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان آذر ماه به استان سیستان و بلوچستان سفر می کند.
وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان سفر می کند
وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان سفر می کند
به گزارش پهره؛ محمد نعیم امینی فرد ضمن تسلیت ایام اظهار داشت: ما از یک عقب افتادگی مزمن در بلوچستان رنج می بریم که البته این بدان معنا نیست که در طول انقلاب اسلامی اقداماتی انجام نشده، بلکه عمق عقب ماندگی های تاریخی در این منطقه زیاد است.
وی گفت: بسیاری از این مشکلات بدلیل نبود نیروی انسانی متخصص و امکانات اولیه است که قطعا با برنامه ریزی و آموزش می توان آنها را برطرف کرد.
نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت و آشار در مجلس افزود: در طول سه سال عمر دولت تدبیر و امید، کشور در مسیر عقلانیت قرار گرفته و مجلس و دولت در تلاش هستند تا با همکاری هم مشکلات مردم را رفع کنند.
وی گفت: متاسفانه دولت در سال گذشته به لحاظ اقتصادی وضعیت مناسبی نداشته و تمامی تلاش ما نمایندگان مجلس برای سال جدید این است که در بحث اعتبارات عمرانی کارهای بزرگی انجام شود زیرا نمایندگان مجلس بر اساس قانون اساسی می توانند در تمامی موارد اظهار نظر کنند.
وی افزود: با مراجعه به برخی از مناطق شاهد این هستیم که مشکلات بیان شده از سوی مردم خیلی پیش پا افتاده و ابتدایی است که این زیبنده کشور نیست و امیدواریم مشکلات به صورت دسته بندی و با اولویت از سوی مسئولین پیگیری شود.
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بر طبق برنامه ریزی ها انجام شده وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان آذر ماه به استان سیستان و بلوچستان سفر می کند.
وی افزود: امیدواریم در این سفر با پیگیری های نمایندگان مجلس و همکاری مسئولان دولتی بخشی از مشکلات و معضلات استان در بحث بهداشت و درمان رفع شود./مهر
انتهای پیام/
کد مطلب: 3246
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *