پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۰۲
۰
گزارش مردمی در سالروز حماسه ۹ دی؛

میان داران دروغین خط امام در ۹دی رسوا شدند/جسارت فتنه گران سال ۸۸ نابخشودنی است/پای بیعت خود با انقلاب و رهبری ایستاده ایم

مردم شهرستان ایرانشهر بصیرت و حضور خودجوش ملت در صحنه های بزنگاه، به پشتوانه مقام معظم رهبری را عامل اصلی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر گردنه های سخت می دانند.
میان داران دروغین خط امام در 9دی رسوا شدند/جسارت فتنه گران سال 88 نابخشودنی است/پای بیعت خود با انقلاب و رهبری ایستاده ایم
میان داران دروغین خط امام در 9دی رسوا شدند/جسارت فتنه گران سال 88 نابخشودنی است/پای بیعت خود با انقلاب و رهبری ایستاده ایم
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ هفت سال پیش بود که امت ولایتمدار ایران اسلامی در پاسخ به حرمت شکنی فتنه گران و توهین آنها به ساحت مقدس امام حسین (ع) در اقدامی خودجوش به خیابان ها آمدند و با راهپیمایی در 9 دی سال 88 بار دیگر با تبعیت از ولایت با مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
حضور مردم در آن روزها یادآور ایستادگی و آری بزرگ مردم به تشکیل انقلاب اسلامی بود؛ حضوری که توانست به خاموش شدن فتنه 88 در کشور و یأس و نا امیدی فتنه‌گران وحامیان داخلی و خارجی آنها منجرشود.
از همین رو به بهانه قرار گرفتن در سالروز حماسه 9 دی پایگاه خبری پهره گزارش مردمی را در این خصوص تولید کرده است؛
عبد الغفور حسینی رئیس آموزش و پرورش در این خصوص گفت: 9 دی اثبات دوباره حمایت ملت ایران از ارزش های پاک انقلاب اسلامی بعد از فتنه انگیزی بدخواهان داخلی و خارجی در سال 88 بود که برای محکوم کردن آن روزهای تلخ  به خواص بی بصیرت این روز را یادآوری می کنیم.
 

 
عبدالهی کارگر کارگاه صنعتی ایرانشهر با محکوم کردن هر گونه دست اندازی به آرمان های شهید پرور ایران اسلامی اظهار کرد: فتنه گران با حماقت و جهالت خود قصد ضربه زدن به میراث ماندگار امام و ولایت فقیه را داشتند که هدایتگری مقام معظم رهبری تمام این خیال های باطل را با خاک یکسان و بار دیگر با توجه ویژه خداوند متعال نور در دلهای خفته برخی نادمان تابیده شد و راه خود را از سران فتنه جدا کردند.
 

 
دهواری کارمند ایرانشهری در این باره گفت: ما با شرکت خود در گرامیداشت 9 دی حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات خرداد 88 را که با ادعای دروغین تقلب به کام ملت تلخ شد را برای دشمنان نظام و افراد بی بصیرت یاداور شده و تهمت های ناروا به نظام را که با سکوت برخی خواص به فتنه گران کمک کردند و البته در پیشگاه ملت مردود شدند را محکوم می کنیم.
 

 
ایرندگانی فرهنگی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: فتنه گران هیچگاه از ملت ایران عذرخواهی نکردند از این رو ما با حضور منسجم خود در سالروز حماسه 9 دی تا مجازات مجرمین این راه ا ادامه خواهیم داد.
 

روهینا کارشناس فرهنگی شهرستان ایرانشهر با اشاره به این که هیچگاه روزهای ننگین فتنه 88 از اذهان مردم پاک نخواهد شد گفت: توهین به ساحت مقدس حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و جسارتی که فتنه گران  به عکس امام  و رهبرعزیزمان کردند نابخشودنی است.
 

اربابی شهروند ایرانشهری ادامه داد: فتنه تابوت سیاه آمریکا و اسرائیل بود که با حمایت وقیحانه خود از گمراهان داخلی تلاش در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند که غبار این فتنه پس از حرمت شکنی در روز عاشورا ، زیر علم علمدار کربلا فرو نشست و روسیاهی آن به زغال ماند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3658