پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۵۶
۰
تا ساعاتی دیگر رخ خواهد داد؛

ایرانشهر در انتظار بیعتی دوباره با انقلاب

اهالی شریف مرکز فرهنگی بلوچستان می‌دانند که حضور «یک‌پارچه» آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیش درآمدی برای اعلام مشارکت حداکثری و کسب موفقیّت ملّی در پای صندوق‌های رأی بوده؛ و بیعت مجدّد با راه امام (ره) در آستانه‌ی دو انتخابات مهمّ؛ تضمین‌گر «امنیّت ملّی» خواهد بود.
ایرانشهر در انتظار بیعتی دوباره با انقلاب
ایرانشهر در انتظار بیعتی دوباره با انقلاب
به گزارش پهره؛ تا ساعاتی دیگر خیابان‌های مرکز فرهنگی بلوچستان، «ایرانشهر، بمپور و بزمان»، شاهد حضور مردمی خواهد بود که با هر بینش سیاسی، هر مذهب و هر سلیقه‌ی اجتماعی، از هر طایفه و قومیّت و نژاد؛ یکصدا‌ «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی»  را فریاد خواهند زد.
 
مردمی که حضور امسال‌شان در راهپیمایی، نشاط و عظمتی صد چندان دارد؛ «نشاطی» حاصل از نمایاندن چهره‌ی مردم‌سالارانه‌ی جمهوری اسلامی ایران به دنیا.
 
اهالی شجاع، غیور و وفادار «دیار میزبانان ولایت» که همواره در کنار انقلاب، و حافظ ارزش‌ها و مصالح بوده‌اند؛ «امروز می‌آیند» چون که می‌دانند حضور یکپارچه‌ی آن‌ها به معنای «انسجام و وحدت ملّی» خواهد بود.
 
اهالی شریف مرکز فرهنگی بلوچستان می‌دانند که حضور «یک‌پارچه»ی آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیش درآمدی برای اعلام مشارکت حداکثری و کسب موفقیّت ملّی در پای صندوق‌های رأی بوده؛ و بیعت مجدّد با راه امام (ره) در آستانه‌ی دو انتخابات مهمّ؛ تضمین‌گر «امنیّت ملّی» خواهد بود.
مسیرهای راهپیمایی عظیم روز بیست و دوّم بهمن ماه در سطح شهرستان ایرانشهر
1-ایرانشهر
ساعت حرکت 8:30 صبح - میدان قدس.
محل تجمٌع خیابان طالقانی-مقابل مسجد جامع آل‌رسول (ص)
 
2- بمپور؛
ساعت حرکت 8:30 صبح - پارک خاتم الانبیاء (ص)
محل تجمٌع پارک شهید فهمیده
 
3-بزمان
ساعت حرکت8:30 صبح - میدان شهدا
محل تجمٌع میدان غدیر
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 400
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *