چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۳۱
۰
اظهار نظر مردم ایرانشهر از دستاوردهای انقلاب،

دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در دورترین نقاط کشورهم جاری است/حافظ و قدردان ارزش های ایران اسلامی خواهیم ماند

شهروندان شهرستان ایرانشهر ضمن برشمردن دستاوردهای انقلاب از درخشش ایران اسلامی در جهان مدرن امروز می گویند.
دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در دورترین نقاط کشورهم جاری است/حافظ و قدردان ارزش های ایران اسلامی خواهیم ماند
دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در دورترین نقاط کشورهم جاری است/حافظ و قدردان ارزش های ایران اسلامی خواهیم ماند
به گزارش پایگاه خبری پهره، پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین تحولات تاریخ این کشور می باشد که شاید آن روزها کمتر کسی انتظار پایداری این انقلاب را داشت اما از آن جا که دست حق همیشه پشتیبان مسیر الهی است امروز بعد از سی و هشت سال ایران بسیار بالنده تر و مقتدرتر از هر زمانی خود را به سطح بالایی از علوم سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... رسانده و چه بسا در برخی علوم با نخبه پروری یک سر و گردن از تمام دنیا جلوتر ایستاده است.
انقلاب اسلامی ایران بعد از لطف خدا، دم مسیحایی امام راحل با جوشش و حق طلبی ملت ایران رقم خورد؛ حرکتی که برای رهایی از بند ظلم، فقر و رهایی از بردگی رژیم ستمشاهی برای رسیدن به آزادی و نور و پیشرفت با حضور حداکثری ملت ایران با نثار خون جوانان وطن دنبال شد و این آزادی خواهی در دل مرد و زن دورترین نقاط ایران نیز شنیده شد.
 

 در همین زمینه یکی از شهروندان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با ابراز ارادت به آرمان های انقلاب اسلامی گفت: افتخار می کنم در ایران اسلامی زندگی می کنم، سرفرازی و عزت امروز ایران مدیون خون هایی است که ملت آزاده ایران سی و هشت سال قبل با عشق و تعصب به پای ارزش های انقلاب برای رهایی از طاغوت ریختند.
نجم الدین رزم جو گفت: قبل از انقلاب به دلیل خیانت های پهلوی به ملت ایران چیزی جز وابستگی و خفت عاید ایران نبود اما به لطف خدا ایران اسلامی امروز نه تنها با خودباوری به بسیاری از موفقیت های دست یافته بلکه سایر کشورها هم از ایران الگو برداری کرده و در حسرت انقلابی همچون انقلاب ایران هستند.
 

زهره بخشی به عنوان دانشجوی جوان نسل امروز که قبل از انقلاب را درک نکرده است هم به خبرنگار ما گفت: از بزرگترها زیاد از خاطرات تلخ قبل انقلاب شنیدم از این که ایران هیچ عزتی در آن زمان نداشته و برای کوچکترین نیاز جامعه دستش جلوی بیگانگان دراز بوده و رژیم شاهنشاهی هیچ تلاشی برای رهایی از این سرافکندگی انجام نمی داده است.
او می گوید: استان سیستان و بلوچستان یک استان مرزی است اما لطف انقلاب بر خلاف قبل انقلاب شامل دورترین نقاط ایران نیز شده است و امروز با وجود خدمات رسانی های فراوان و در دسترس همه به اتفاق قدردان این نظام هستند.
 

نور الله خوان سالار شهروند سالخورده شهرستان ایرانشهر نیز می گوید: مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام خمینی (ره) رهرو و پیر دانای این کشور است که جهان اسلام مدیون هوشیاری و بصیرت این مرد خداست.
او می گوید: با پیروزی انقلاب؛ ایران با وحدت همه اقوام و مذاهب در تمامی عرصه ها در برابر تمام فراز و نشیب ها از جمله هشت سال دفاع مقدس، فتنه ها، تحریم ها و زیاده گویی ها ایستاد و همه این ها یعنی دوست داشتن ایران و ارزش هایی انقلاب اسلامی ایران که تا آخرین نفس برای نگهداری از آن می کوشیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *