چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۳۷
۰
گزارش پهره از گلایه مندی کارکنان قراردادی شهرداری ایرانشهر؛

حقوق های سلیقه ایی شهرداری با تأخیر واریز می شود/از عیدی و اضافه کار خبری نیست

جمعی از کارکنان قراردادی شهرداری ایرانشهر از تاخیر و نابسامانی حقوق دریافتی خود خصوصأ در ماههای انتهای سال ابراز گلایه کردند.
چرا حقوق های سلیقه ایی شهرداری با تأخیر واریز می شود/از عیدی و اضافه کار خبری نیست
چرا حقوق های سلیقه ایی شهرداری با تأخیر واریز می شود/از عیدی و اضافه کار خبری نیست
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ همزمان با روزهای پایانی سال که تقریبا همه با شور و شوق خاصی با خانه تکانی و خرید خود را آماده میهمان داری و یا مسافرت می کنند متأسفانه هستند کسانی که علی رغم تلاش مضاعف و صادقانه در طول سال کاری از حداقل ها نیز بی بهره اند.
جمعی از کارکنان قراردادی شهرداری شهرستان ایرانشهربا انتقاد از وضعیت دریافت حقوق خود از این شرایط شکایت کردند.
در همین خصوص ابراهیم از کارکنان قراردادی شهرداری ایرانشهر به خبرنگار ما گفت: با مدرک لیسانس بر اساس قانون کار مشمول حقوق معینی می باشم اما به دلایل نامعلوم حقوق دریافتی بسیار کمتر از مبلغ قرارداد می باشد که آن را هم هر بار به صورت یک ماه با تأخیر و در دو مرحله دریافت می کنیم.
 

 
او می گوید: سال نو در پیش است و حداقل مکان تفریحی و مسافرتی برای فرزندانم یکی از شهرهای نزدیک در استان است اما متأسفانه با این نوع دریافتی ها که حقوق اسفند را در فروردین واریز می کنند شرمنده خانواده ام می شوم که انتظار دارم شهردار محترم ایرانشهر در این رویه تغییری ایجاد کند.
امید کارمند دیگر شهرداری ایرانشهر گفت: علاوه بر تأخیر در دریافت حقوق که اکثرا هم به صورت سلیقه ایی به حساب افراد واریز می شود متأسفانه از عیدی خبری نیست و تنها کسانی که نورچشمی هستند موفق به دریافت می شوند.
وی افزود: من و سایر همکارانم به عنوان نیروی قراردادی هیچ کارت شناسایی که نشان دهد کارمند شهرداری هستیم نداریم از این رو با شرایط  نا مطلوبی مواجهیم.
معین گارگر کارتی (روزمزد) شهرداری ایرانشهر هم در ادامه این گلایه مندی ها گفت: بیش از چهار ماه است که از حقوق خبری نیست و کارکنان هم از ترس اخراج از کار سکوت و درد را با هم تحمل می کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4361
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *