دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳
۰

خدمات درمانی ایرانشهر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی

دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرگفت: پایگاه‌های اورژانس،بیمارستان‌ها و مراکز سلامت جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مسافران نوروزی در آمادگی کامل می باشند.
خدمات درمانی ایرانشهر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی
خدمات درمانی ایرانشهر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مهران امینی‌فرد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز گفت: همه پایگاه‌های اورژانس 115، بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی جنوب سیستان و بلوچستان جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران نیازمند، شهروندان و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.
وی از رصد و پایش 24 ساعته تیم ارزیاب و تیم بازرسی و همچنین تیم‌های نظارت بر درمان محسوس و نامحسوس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر درتمام مراکز بهداشتی درمانی  این شهرستان گفت و افزود: تمام داروهای مورد نیاز مسافران نوروزی در ایستگاه‌های سلامت پیش‌بینی شده و موجود است و عملکرد همه همکاران ستادی، پشتیبانی، عملیاتی و نظارتی واحدهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تا این لحظه مطلوب ارزیابی شده و امیدواریم این روند تا پایان ایام نوروز ادامه پیدا کند.
دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: تمام ایستگاه‌های سلامت در محل‌های از قبل پیش‌بینی شده راه‌اندازی و هم اکنون در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.
امینی فرد از فراهم بودن تلفن‌های پاسخگوی 24 ساعته جهت دریافت گزارشات و پیشنهادات مردم و مسافران در ایم نوروز گفت و بیان داشت: مردم می‌توانند در صورت نیاز با تلفن ثابت "05437223489" یا تلفن‌های همراه "09103845951 و 09151992101" تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *