دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵
۰

هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایرانشهر انتخاب شدند

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: پس از رای گیری از میان معتمدان این شهرستان هشت نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.
هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایرانشهر انتخاب شدند
هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایرانشهر انتخاب شدند
به گزارش پهره؛ نبی بخش داوودی با اشاره به وظایف هیات اجرای انتخابات اظهار داشت: گام برداشتن در مسیر حفظ و توسعه کشور نیازمند وحدت، همدلی و عمل به آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از راههای تحقق این امر مشارکت پرشور در برگزاری انتخابات است.
وی بیان کرد: اعضای هیات اجرایی که از میان معتمدین انتخاب شدند باید به معیارهای مهمی همچون برپایی انتخاباتی سالم و قانونمند براساس دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی، تشویق و ترغیب شهروندان به حضور حداکثری در انتخابات و پرهیز از دخالت دیدگاه های سیاسی در این عرصه توجه ویژه ای داشته باشند.
وی بیان کرد: محمد سلیم امرا، رحمت دامنی، درمحمد لشکرزهی، علیرضا نارویی، عیسی دهانی، محمد یعقوب خسروی، ابراهیم جاوشیری وعبدالسلام ملازاده به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ایرانشهر انتخاب شدند.
فرماندار ایرانشهر اظهار امیدورای کرد که همه در کنار هم و با همراهی و تعامل خوب، انتخاباتی باشکوه برگزار کنیم تا علاوه بر شاد کردن دل رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر در تاریخ کشورمان به ویژه در این خطه از ایران اسلامی رقم زنیم.
به گزارش ایرنا، هیات اجرایی انتخابات کار بررسی صلاحیت داوطلبان و برگزاری انتخابات را بر عهده خواهد داشت؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت سال 96 همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *