چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۲۹
۰

19 هزار و500 لیتر انواع نوشیدنی فاسد در ایرانشهر جمع آوری شد

مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بازرسان بهداشت محیط این مجموعه 19 هزار و 500 لیتر انواع نوشیدنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را سطح این شهرستان جمع آوری کردند.
19 هزار و500 لیتر انواع نوشیدنی فاسد در ایرانشهر جمع آوری شد
19 هزار و500 لیتر انواع نوشیدنی فاسد در ایرانشهر جمع آوری شد
به گزارش پهره؛ رحمت اله هاشم زهی  با تبریک سال نو اظهار داشت: در بازرسی های روزانه بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، انواع نوشیدنی و مواد لبنی فاسد مانند دوغ از سطح شهر ایرانشهر جمع آوری شد تا پس از انجام مراحل قانونی امحاء شود.
وی تصریح کرد: تامین سلامت شهروندان در طول سال به ویژه ایام نوروز بدون تردید حاصل تلاش مضاعف کارشناسان بهداشت محیط است به طوری که وضعیت بهداشت مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در حوزه زیر پوشش این دانشکده به سطح مطلوب ارتقا یافته است.
وی افزود: مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده باید از خرید محصولات تاریخ مصرف گذشته پرهیز و قبل از مصرف مواد غذایی از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.
وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی می توانند مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به جمعیتی بیش از 750 هزار نفر در حوزه 77 هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز، فنوج، قصرقند و نیکشهر خدمات رسانی می کند.
انتهای پیام
کد مطلب: 4446
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *