چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۴۵
۰

فکر کن

فکر کن فقط فکر خودت میتونه تو را نجات دهد.
فکر کن
فکر کن
به گزارش پهره به نقل از معبر جوان عاشورایی نوشت:
تمام ۱۲۴ هزار پیغمبر بیان بگن هدف اینه ،راه اینه! تا خودت فکر نکنی بهش نرسی فایده ای ندارد . خودت باید به این نتیجه برسی .که کدام مسیر درست است کدام راه درست است.
هدف چیزی جز لقاء الله نیست ، فکر کن به اینجا برس من یک هدف در زندگی دارم ، فقط می خواهم به خدا نزدیک شوم .خب؛چرا خدا فرموده:یک ساعت تفکر برابر هفتاد سال عبادت است.شخصی در بیابان به پیامبر خدا کمک کرد"بعد پیامبر خودش را معرفی کرد و گفت"هر ارزویی داری بگو من بهت میدم"ان شخص گفت که "بگذار فکر کنم "روز بعد امد رو به پیامبر کرد و گفت:من فکر کردم میخواهم همنشین تو در بهشت باشم.رسول الله از او یک سوال کرد؟ خودت فکر کردی یا کسی کمکت کرد. گفت که خودم به این نتیجه رسیدم.
اقا فرمودند:توضیح بده چجوری به این نتیجه رسیدی؟ گفت :فکر کردم این دنیا تمام میشه ما میمیریم "اگر ثروت بخواهم نمیتونم با خودم ببرم"هر چیزی ازت بگیرم ارزش نداره پس به این نتیجه رسیدم هیچ درجه ای بالاتر از همنشینی با شما در بهشت نیست "اگر خدا داشت به شما میداد. پیامبر فرمودند که: قبوله
این مورد ببینید چون فکر کرد "شما بعد از اینکه فکر کردی به این نتیجه می رسی"که بازگشت همه به سوی اوست "پس چرا با روی اد و بشاش به ملاقات او نرویم "تمام هدف اینه که به خدا نزدیک شویم"همه چیز را باید برای رسیدن به خدا در نظر بگیریم .

مثال :
درس می خوانم به تو نزدیک می شوم
لبخند می زنم ، به تو نزدیک می شوم .زیارت می روم میخواهم به تو نزدیک شوم. نماز میخوانم به تو نزدیک می شوم.کافیست در فکر نزدیکی به خدا باشید" این هدف خیلی عالی است.
عاشورایی باشید/حرف تو
 
 انتهای پیام/
کد مطلب: 4453
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *