دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴
۰

قطعی ده روزه آب روستای چاه جمال ایرانشهر/ وقتی تاوان عدم حفاطت از بیت المال را مردم پس می دهند

جمعی از اهالی ساکن روستای چاه جمال ایرانشهر با انتقاد از سکوت مسئولین مربوطه از قطعی ده روزه آب این روستا ابراز گلایه کردند.
قطعی ده روزه آب روستای چاه جمال ایرانشهر/ وقتی تاوان عدم حفاطت از بیت المال را مردم پس می دهند
قطعی ده روزه آب روستای چاه جمال ایرانشهر/ وقتی تاوان عدم حفاطت از بیت المال را مردم پس می دهند
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مدتی پیش ترانس برق روستای چاه جمال شهرایرانشهر که کار برق رسانی به موتورهای های آب اهالی روستا را فراهم می کرد توسط سارقین به سرقت رفت که متاسفانه تا به امروز عواقب این سهل انگاری در حفاظت صحیح از اموال را ساکنین روستا پس می دهند.
در همین زمینه محمد از اهالی روستای چاه جمال ایرانشهر به خبرنگار پهره گفت: بعد از قطع شدن آب به اداره آب و فاضلاب ایرانشهر مراجعه کردیم که متاسفانه فقط قول پیگیری می دهند اما اقدامی صورت نگرفته است.
وی گفت: خانواده ها در این چند روز با توجه به گرمای هوا در مضیغه هستند و لازم است مسئولین اقدام های لازم  را عملی کنند.
 

 
در همین زمینه دهیار روستای چاه جمال به خبرنگار ما گفت: بارها به اداره آب و فاضلاب به صورت کتبی و حضوری این موضوع اطلاع رسانی شده است اما مسئولین مربوطه موضوع عدم امنیت را مطرح می کنند و می گویند باید ابتدا امنیت فراهم شود تا ما بتوانیم ترانس را جایگزین کنیم.
عبدالغنی شهلی بر ادامه داد: با توجه به این که محل استقرار ترانس در محیطی باز؛ بدون حفاظ در خارج از روستا می باشد؛ این برای دومین بار است که ترانس در تاریکی شب توسط افراد ناشناس به سرقت می رود از این رو می طلبد امنیت بیشتری لحاظ شود.
وی به جلسات متعددی که با نماینده و فرماندار در خصوص امنیت روستا صورت گرفته است نیز اشاره کرد و بیان داشت: پلیس ضد شورش مناسب جلوگیری از سرقت های متعدد منطقه نیست.
دهیار روستای چاه جمال ادامه داد: با توجه به طولانی شدن وضعیت نابسامان روستا؛ ساکنین چاه جمال طی نامه ایی به فرمانداری ایرانشهر خواستار رسیدگی فوری به دو موضوع کلافه کننده عدم امنیت و قطعی آب روستای چاه جمال شدند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 4535
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *