شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۴۹
۰

اپوزیسیون هم روحانی را ضعیف دانست

تحلیلگر کارزار های انتخاباتی: قالیباف پیروز اصلی مناظره بود، و با هدف در مناظره شرکت کرده بود.او کاملا آماده بود و در مناظره خود پیام مشخصی داشت و با برنامه عمل کرد.
اپوزیسیون هم روحانی را ضعیف دانست
اپوزیسیون هم روحانی را ضعیف دانست
به گزارش پهره؛  کانال تلگرامی "فارس پلاس" نوشت:
 
توییتر/ حقیقت نژاد:
تکرار دوگانه عارف - روحانی در انتخابات ۹۶ از این نظر سخت تر شده که ۹۲ همه قبول داشتند عارف ضعیف تر از روحانی ست الان جهانگیری قویتر ظاهر شده است.

رادیو زمانه:
کاربران فضای مجازی به مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری واکنش‌های متفاوتی نشان دادند. بسیاری از کاربران عملکرد اسحاق جهانگیری در اولین مناظره را مورد توجه قرار دادند.

توییتر/ مسعود بهنود، کارشناس بی بی سی:
مناظره های بعدی اگر تکرار این باشد، امام رضا و امام علی هم کمک نکنند جهانگیری و قالیباف میروندبه دور دوم و قالیباف به ارزویش می رسد

حقیقت نژاد: کم نیستند کسانی که امروز در فضای مجازی نوشتند به اسحاق جهانگیری رای می دهند. می توان پیش بینی کرد بعد از مناظره امروز شاهد رشد سبد رای جهانگیری هم باشیم و شاید برخی اصلاح طلبان هم مدعی شوند که اکنون یک فرد با هویت اصلاح طلبان در میدان مناظره ها داریم، پس بهتر است روی همین فرد تکیه کنیم.

بی بی سی/ آرش غفوری، تحلیلگر کارزار های انتخاباتی:
#قالیباف پیروز اصلی #مناظره بود، و با هدف در مناظره شرکت کرده بود.او کاملا آماده بود و در مناظره خود پیام مشخصی داشت و با برنامه عمل کرد.
#جهانگیری نیز در مناظره خوب عمل کرد اما پیامی در مناظره نداشت و آمده بود از #روحانی دفاع کند.
آقای روحانی بعنوان رئیس جمهوری که نمی تواند از خود دفاع کند و فرد دیگر آمده تا از او دفاع کند، نمی تواند تصویر خوبی در ذهن مردم ایجاد  کند. در مناظره روحانی دستهایش می لرزید و عصبی بود.
انتهای پیام
کد مطلب: 4629