شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۳۳
۰

بیانیه رزمندگان دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در محکومیت حادثه تروریستی میرجاوه

رزمندگان دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در محکومیت حادثه تروریستی اخیر در میرجاوه بیانیه ای صادر کردند.
بیانیه رزمندگان دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در محکومیت حادثه تروریستی میرجاوه
بیانیه رزمندگان دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در محکومیت حادثه تروریستی میرجاوه
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، متن این بیانیه به این شرح است:

هوالجبار
بیانیه شماره یک رزمندگان دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در محکومیت حادثه تروریستی میرجاوه
بدون مقدمه:
ما را چه شده است که باید با چشمان اشکبار نظاره‌گر پرپر شدن فرزندان غیورمان در استان سیستان و بلوچستان باشیم و دم برنیاوریم؟
ما را چه شده است که باید در برابر کشتار بی‌رحمانه پاره‌های تن‌مان سکوت کنیم تا مبادا تدبیر نداشته مسئولان زیر سؤال برود؟
ما را چه شده است که باید نسبت به خیانت‌های پیاپی مقامات پاکستانی بی‌تفاوت باشیم؟
ما را چه شده است که مهر سکوت بر لبان‌مان زده‌ایم و دل به قهقهه‌های دیپلمات‌های برجام‌زده خوش کرده‌ایم؟
ما را چه شده است که باید به وعده‌های توخالی دستگاه دیپلماسی بی‌تدبیر خودمان امید ببندیم و به دروغ لب به مدح آنها بگشاییم؟
ما را چه شده است که هر روز سنگینی تابوت‌های عزیزان‌مان را بر سر شانه‌های‌مان حس می‌کنیم اما سنگینی کاهلی و سستی مسئولان مدعی را در قلب پنهان می‌داریم؟
ششم اردیبهشت‌ماه، سندی دیگر بود بر مظلومیت نیروهای جان برکف مرزبانی استان سیستان و بلوچستان و مدرکی محکم بر مهجوریت این مردم در نظر مسئولان دولتی. تعداد 9 تن از مرزبانان غیور این مرزوبوم، در منطقه میرجاوه مورد کمین عناصر خبیث گروهک‌های وهابی که از عمق مرزهای پاکستان حمله می‌کردند، قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
این واقعه تلخ، در حالی صورت پذیرفت که مسئولان دیپلماتیک ما فقط شعار تعامل با کشورهای همسایه از جمله پاکستان را سر می‌دهند اما در حقیقت، با دیپلماسی ناتوان آنها هیچ فشاری بر طرف پاکستانی مبنی بر مراقبت از مرزها وارد نیامده است بلکه فقط یَد اقدام فرزندان دلاور مرزبانی و قرارگاه جنوب شرق سپاه و مضافاً نیروهای مردمی را نیز در برخورد با بی‌تدبیری‌های کشور پاکستان بسته و متأسفانه مرز مشترک ایران و پاکستان تبدیل به قتلگاهی شده است برای مرزبانان و نیروهای امنیتی و نظامی ما.
از طرفی نمایندگان فراکسیون‌های کذا که به اندک بهانه‌ای تریبون مجلس را محل تاخت و تاز علیه جمهوری اسلامی و چنگ انداختن بر صورت نظام قرار می‌دهند، در برابر چنین فجایعی مهر مصلحت بر دهان‌شان می‌کوبند و هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند و سکوت مرگبار آنان حکایت از دم‌دمی مزاج بودن نمایندگانی دارد که باید شأن موکلان خود را پاس داشته و مدافع حقیقی و واقعی آنان باشند.
ما رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنوب شرق کشور، اعلام می‌داریم:
با این وضعیت و بی‌توجهی دستگاه دیپلماسی دولت و برخی نمایندگان قبیله‌گرای مجلس، مراتب اعتراض خود را به صورت علنی در همه محافل اعلام نموده و قطعا داد مظلومانه مردم استان را به صورت مستند و مکتوب خدمت ولی امرمان و رهبر عزیزمان منتقل خواهیم کرد.
خواستار این هستیم که حمایت معنوی و پشتیبانی تجهیزاتی از قرارگاه‌های عملیاتی جنوب شرق با تمام جدیت و نه در شعار بعمل آید.
چنانچه مسئولان دست‌اندرکار به وظیفه خود عمل نکند فرزندان امامین انقلاب وظیفه خود را آن گونه که شایسته باشد در مواجهه با این تهدیدات بعمل خواهند آورد.
کشور پاکستان بداند پایبندی به معاهدات امنیتی حداقل اقدام برای اثبات برادری دو کشور همسایه است و کوتاهی‌های این چنینی از چشم مردم و مسئولان کشور ایران اسلامی پنهان نخواهد ماند و وظیفه خود را با محاکمه بی تفاوتی دولت پاکستان در افکار عمومی آغاز خواهند کرد.
فرزندان امامین انقلاب با تمام هوشیاری اقدامات مسئولین را در این راستا برای احقاق حقوق فرزندان شهیدشان و حمایت از نیروهای امنیتی، رصد خواهند کرد و در برخورد با اهمال‌کاری‌های بعضی از مسئولین کوتاه نخواهد آمد. و من ا... توفیق
رزمندگان دفاع مقدس استان
سیستان و بلوچستان انتهای پیام/
کد مطلب: 4644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *