جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۵۰
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

جریان لیبرال در صدد تعرض به اعتقادات جامعه است/چگونه به یکباره در شب انتخابات خزانه دولت جوابگوی نیاز جامعه شد؟

امام جمعه ایرانشهر گفت: جریان خطرناک لیبرالیسم تلاش دارد با ضربه زدن به دین و اعتقادات افراد جامعه، آزادی غربی را رقم زند.
جریان لیبرال در سدد تعرض به اعتقادات جامعه است/چگونه به یکباره در شب انتخابات خزانه دولت جوابگوی نیاز جامعه شد؟
جریان لیبرال در سدد تعرض به اعتقادات جامعه است/چگونه به یکباره در شب انتخابات خزانه دولت جوابگوی نیاز جامعه شد؟
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: جریان انتخابات در کشور مربوط به دو جناح نیست بلکه مربوط به دو نوع تفکر است.
وی گفت: جریان خطرناک لیبرالیسم تلاش دارد با ضربه زدن به دین و اعتقادات افراد جامعه، آزادی غربی را برای کسب منافع دنیوی به وجود آورد.
خطیب جمعه ایرانشهر با انتقاد از عملکرد دولت که شعور مردم را به سخره گرفته است بیان داشت: چگونه است که خزانه خالی که تا الان نمی توانست موقعیت حساس 70 درصد از کارگاه های زودبازده را از خطر ورشکستگی نجات دهد حالا به یک باره و در شب انتخابات یارانه ایی را که خود قطع کرده است به حساب آن ها واریز می کند.
وی با اشاره به این که قبلا هم این تذکر را  داده ام گفت: والله که هرکس که یک برگ رأی را به خاطر پول در صندوق ها بیاندازد؛ دین خود را فروخته است.
حجت الاسلام ابطحی در بخش دیگر خطبه ها با انتقاد از قتل های طایفه ای که در گوشه و کنار شهرستان ایرانشهر رخ می دهد بیان داشت: باید موضع گیری نیروهای امنیتی به این قاتلان به سرعت و صریح باشد تا مردم با مشاهده قاطعیت بدانند نظام مقدس جمهوری ایلامی ایران با کسی شوخی ندارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *