دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱
۰
فرماندار ایرانشهر؛

ضعف در تولید ملی دستاورد قاچاق است/ حفظ سلامت چرخه اقتصاد اولویت نخست مسئولان

فرماندار ایرانشهر گفت: حفظ سلامت چرخه اقتصاد و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز باید در اولویت نخست مسئولان این شهرستان باشد.
ضعف در تولید ملی دستاورد قاچاق است/ حفظ سلامت چرخه اقتصاد اولویت نخست مسئولان
ضعف در تولید ملی دستاورد قاچاق است/ حفظ سلامت چرخه اقتصاد اولویت نخست مسئولان
به گزارش پهره؛ نبی بخش داودی روز دوشنبه در حاشیه نشست کمسیون برنامه ریزی وهماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایرانشهر گفت: مسئولان با حمایت از تولیدات داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی ایرانشهر را باید فراهم کنند.
وی بیان کرد: قاچاق کالا ضربه ای بزرگ به اقتصاد و تولید کشور وارد می کند.
وی ادامه داد: مصرف کالای داخلی علاوه بر پویا کردن اقتصاد کشور زمینه اشتغال جوانان جویای کار را نیز فراهم می کند.
وی با اشاره به پیامدهای اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا درحوزه اقتصادی در بلند مدت سبب پایین آمدن میزان اشتغال، تضعیف تولید ملی و ایجاد در آمدهای نامشروع می شود.
فرماندار ایرانشهر با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاهی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا، اظهار داشت: با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاههای دست اندرکار مبارزه با مواد مخدر به ویژه اداره صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی و همچنین برنامه ریزی مناسب می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.
داودی بر لزوم تشدید کنترل ورودی گلوگاه های ایرانشهر در خصوص قاچاق کالا تاکید کرد و افزود: مسئولان باید نسبت به شناسایی انبارهای کالای قاچاق، جمع آوری کالاهای بی کیفیت، شناسایی و برخورد جدی با افرادی که اقدام به تولید قیر و ایزوگام غیرمجازمی کنند اقدام کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5503
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *