سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰
۰
/یادداشت/ لطف الله فروزنده

در حفظ و انسجام جبهه مردمی نیروهای انقلاب بکوشیم

دوستان بایستی با تدبیر در جبهه مردمی نیروهای انقلاب نقش موثر ایفا کنند و با آسیب‌شناسی جریان، بستر موفقیت آن را فراهم کنند. مواظب باشیم زمین بازی عوض نشود، به جای نقد و مطالبه‌گری از جریان رقیب، باطرح مباحث غیرضروری توان و کارآمدی جریان را کاهش ندهیم
در حفظ و انسجام جبهه مردمی نیروهای انقلاب بکوشیم
در حفظ و انسجام جبهه مردمی نیروهای انقلاب بکوشیم
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم، متن یادداشت لطف الله فروزنده در واکنش به یادداشت اخیر محمدباقرقالیباف به شرح ذیل است:
اصولگرایان در انتخابات مختلف سازوکار را برای وحدت و انسجام طراحی و اجرا کردند، شاید برای اولین بار است که با تعریف سازوکار جبهه مردمی انقلاب اسلامی - سازوکار از پایین به بالا- اجماع و انسجام حداکثری را در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری شاهد بودیم، وجود شخصیتی مانند حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با ظرفیت مقبولیت حداکثری بین نیروهای اصولگرا بویژه بدنه و مجمع عمومی جبهه مردمی باعث افتخار و انسجام نیروهای انقلابی و کسب 16 میلیون رای گردید. درست است برخی روش‌ها و برنامه‌های جزیی جبهه مردمی اشکال داشت و در نتیجه انتخابات موثر بود ولی کلیت کار و جهت‌گیری دقیقا درست و قابل دفاع بوده است. 
جبهه مردمی مبنای تصمیم‌گیری خود را نظرسنجی براساس درصد آرا، روند آرا و شرایط عمومی قرار دارد و برهمین اساس هم به نامزد واحد رسید. نظرسنجی تمام مراکز معتبر نشان می‌‌دهد که درصد تمایل مردم و روند رشد آرای آقای رئیسی نسبت به سایر کاندیداها مطلوب‌تر بود. لذا جبهه مردمی در یک رفتار منطقی و عقلانی و دینی، آقای رئیسی را به عنوان نامزد واحد معرفی کرد، برادر گرامی جناب دکتر قالیباف با درک شرایط و با ایثار و بزرگواری این تصمیم را پذیرفت. این تصمیم تاریخی ذائقه همه نیروهای متدین و انقلابی را شیرین کرده و افتخاری برای جریان شد.
همه می‌دانیم علت موفقیت ظاهری آقای روحانی دلایلی مانند دولت مستقر، بیان شعارهای ساختارشکنانه، استفاده گسترده از امکانات دولت، ایجاد رعب و وحشت بین مردم، به کارگیری همه ظرفیت اپوزیسیون نظام و... بود.
دوستان و عزیزان انقلابی بویژه طرفداران آقای قالیباف بدانند این بهترین تصمیم بود، سعی کنند به جای تحلیل غلط که هیچ مبانی علمی و آماری ندارد، در انسجام ایجاد شده وحفظ و گسترش آن تلاش کنند، نقد و آسیب شناسی ضروری است و هیچ اشکالی هم ندارد و در خود شورای مرکزی و هیئت رئیسه جبهه هم در حال انجام است و از آن استقبال هم می شود. اما...
آقای رئیسی، آقای قالیباف و همه عزیزانی که در این صحنه به میدان آمدند و انجام تکلیف کردند، سرمایه نظام و اصولگرایی هستند، این دوستان بایستی با تدبیر در جبهه مردمی نیروهای انقلاب نقش موثر ایفا کنند و بیش از گذشته با آسیب‌شناسی جریان بستر موفقیت آن را فراهم کنند. مواظب باشیم زمین بازی عوض نشود، به جای نقد و مطالبه‌گری از جریان رقیب، با طرح مباحث غیرضروری توان و کارآمدی جریان را کاهش ندهیم.
انتهای پیام/ 
کد مطلب: 5545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *