شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۲۸
۰

مگر چیز دیگری از هسته ای ایران باقی مانده..؟!

در حالی که کره شمالی آمریکا را به محو از روی کره زمین تهدید نموده، ولی مواضع بُزدلانه دولت اعتدال، در مقابل تحریمهای جدید آمریکا، موجب شد تا ترامپ، بجای تهدید کره شمالی به تهدید ایران بپردازد و لذا به حاج حسن تذکری شدید، برای پایبندی ایران به برجام را ارسال نمود!
مگر چیز دیگری از هسته ای ایران باقی مانده..؟!
مگر چیز دیگری از هسته ای ایران باقی مانده..؟!
به نام خدا و برای خدا
اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام
متأسفانه موضع گیریهای منفعلانه حسن روحانی و دستگاه دیپلماسی دولت، ترامپ دیوانه را جسور کرده تا طی اظهاراتیغ بگوید: «در صورتی که ایران به این توافق(برجام) پایبند نباشد، با مشکلاتی بسیار بزرگ روبه رو خواهند شد ... فکر می کردید، ایرانی ها به خاطر توافق هسته ای از ایالات متحده تشکر می کنند و می گویند ما واقعا آمریکا دوست داریم؛ خیلی زیاد. دیدم که آنها در عوض، جسور شدند. این اتفاق برای مدت زیادی ادامه نخواهد داشت.»
در حالی که کره شمالی آمریکا را به محو از روی کره زمین تهدید نموده، ولی مواضع بُزدلانه دولت اعتدال، در مقابل تحریمهای جدید آمریکا، موجب شد تا ترامپ، بجای تهدید کره شمالی به تهدید ایران بپردازد و لذا به حاج حسن، که قبل از هر تهدیدی، جنون وار به تخریب تأسیسات هسته ای کشور اقدام کرده، تذکری شدید، برای پایبندی ایران به برجام را ارسال نمود! مگر چیز دیگری از هسته ای ایران باقیمانده، که حسن روحانی بخواهد در جلوی پای کدخدای جدید خود، منهدم نماید؟!
البته حسن آقای روحانی چهارشنبه(4تیر96) در جلسه هیات دولت، بخاطر گنداب برجام، مقداری چاشنی قرآنی، به تفکرات لیبرالی خود، برای فریب ملت، افزود و با اشاره به آیاتی از سوره انفال، گفت: «خداوند در این آیات به پیامبر(ص) می‌فرماید؛i "تو با مشرکین معاهده و پیمان بستی و هیچ‌وقت تو پیمان نشکستی؛ همیشه آنها شکستند" ... ما مسلمان‌ها تابع راه پیامبر هستیم و هرگز آغازگر شکستن عهدها و پیمان‌ها نخواهیم بود ... خداوند به پیامبر(ص) می فرماید "اگر دیدی دشمنان می‌خواهند خیانت بکنند و عهد را زیر پا بگذارند، تو هم مساوی و معادل همان کار را بکن."»
سوء استفاده از آیات قران، آنهم به قصد فریبفتن ملت، رذیله ای زشت تر از دروغهای برجامی است! و نباید، سخنان فریبنده حسن روحانی در جلسه هیئت دولت را باور کرد!، زیرا حسن روحانی و علی لاریجانی، تحریمهای جدید آمریکا را تجمیع تحریمهای گذشته می دانند! ومعنی و مفهوم این سخنان، عدم اقدام مفید دولت و مجلس را به آمریکائیها مخابره می نماید!،
پس، تنها راه چاره در نزد ملت ایران، مسیر جهاد کبیر است، که خداوند در آیه 52 سوره فرقان می فرماید: فلا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا ترجمه؛ مطیع کافران مشو و با آنان جهاد کن، جهادى بزرگ. لذا رئیس جمهور آمریکا باید جسارت و اقتدار ملت ایران را به حکم الهی قرآن مشاهده نماید و قطعا مردم به وظیفه انقلابی خود عمل خواهند کرد و منتظر مسئولین لیبرال و بی کفایت دولت و مجلس نخواهند ماند.
والسلام
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 5577
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *