جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۳:۴۰
۰

رژه اقتدار نیروهای مسلح در ایرانشهر برگزار شد

رژه اقتدار نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ایرانشهر برگزار شد.
31شهریور
31شهریور
به گزارش پهره، در اولین روز از هفته دفاع مقدس یگان های نمونه مسلح مستقر در ایرانشهر همزمان با سراسر کشور در یک رژه باشکوه باردیگر توان و اقتدار نظامی خود را به رخ جهانیان گذاشتند.
در این رژه با شکوه یگان های نمونه سپاه شهرستان،بسیج مردمی ، ارتش ،نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی ایرانشهر باردیگر توانمندیهای خودشان را با سبک های مختلف حماسی و در غالب رژه پیاده و یگان های خودرویی و موتوری به نمایش درآوردند.
در این مراسم سرهنگ اکبری معاونت فرهنگی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و تسلیت آغاز ماه محرم گفت: قوی بودن ایمان، اتحاد و انسجام مردم، نقش پیامبرگونه امام خمینی(ع) و رهبرمعظم انقلاب سه عامل و رمز موفقیت ما در انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن تا به امروز است و دشمنان قسم خورده ما بدانند هرگز اجازه کوچکترین تعرض و اقدامی را به آنها نخواهیم داد.
وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ما بیش از هشتاد و پنج کشور با تمام توان نظامی و رسانه ای در اختیار دشمن بود تا یک جنگ تمام عیار فیزیکی و روانی را برعلیه ما شکل دهد و هیچ کشوری ما را یاری نمیکرد و ازداشتن کمترین امکانات لازم مثل سیم خاردار محروم بودیم.
وی تصریح کرد: با وجود همه تحریم ها به یاری خداوند، رهبری امام راحل، ملت فرزانه ایران و فرزندان دلیرش توانستیم در این جنگ بر دشمن غلبه و پیروز شویم و امروز با قدرت فرزندان نظام اسلامی که در هشت سال دفاع مقدس رشد و تقویت شد در ساخت تجهیزات دفاعی حرف اول را می زنیم و با موشک هایی که داریم در مقابل کوچکترین اقدام دشمن علیه ما، بیشترین صدمات و آسیب را به آنها خواهیم رساند.
معاون فرهنگی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: در سالهای دور و زمان شاهان نالایق هر وقت کشور ما دچار جنگ می شد به ناچار بخشی از سرزمین هایمان را از دست می دادیم اما این در جنگ عراق تنها جنگی بود که با وجود طولانی بودن، مظلومیت و محرومیت های ما اجازه ندادیم ذره ای از این خاک پرگهر کشورمان از دست برود و برای وجب به وجب آن یک جوان رشید و بی نظیر شهید شد و امروز رسالتمان را سنگین کرده است.
وی افزود: در این جنگ انگلیس وظیفه طراحی مرزها، آمریکا جمع آوری اطلاعات از طریق سرویس های جاسوسی و رژیم صهیونیستی آموزش و طراحی تاکتیک های نظامی را برعهده داشتند اما در مقابل ایمان قوی رزمندگان و هدایت امام راحل شکست خوردند.
کد مطلب: 5640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *