چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۵۴
۰

بازیگر اصلی همه پرسی کردستان عراق رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند/جدایی مسلمانان آرزوی استکبار جهانی است

امام جمعه اهل سنت مسجد حقانیه ایرانشهرگفت: بازیگر اصلی همه پرسی کردستان عراق استکبار خوانخوار و هم پیمانانش از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی است و این اقدام خوشحالی آنها برای نابودی مسلمانان را به همراه دارد.
مولوی دامنی
مولوی دامنی
مولوی عبدالصمد دامنی  در گفت و گو با خبرنگار پهره در این زمینه اظهار داشت: بازیگر اصلی همه پرسی کردستان عراق استکبار خوانخوار و هم پیمانانش از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در کنار آنها کشورهای عربی هم از این اقدام جدایی طلبانه بین مسلمانان حمایت می کنند.
وی گفت: اقدام جدایی طلبانه کردستان عراق باعث خوشحالی استکبار جهانی می شود و آرزویشان در کوچک شدن و دور بودن مسلمانان از یکدیگر به سرانجام می کشد و به هدف اصلی خود که همان نابودی اسلام ناب محمدی و مسلمانان است خواهند رسید و تلاش می کنند تا یهودیت جایگزین اسلام شود و جامعه آنها گسترش پیدا کند.
وی افزود: کشورهای غربی همیشه برپایه سیاست تفرقه افکنی خود کشورهای مسلمان و عربی منطقه را به جان هم می اندازند تا به اهداف خود برسند اما مسلمانان باید با هوشیاری و حفظ وحدت و انسجام و دوری از قوم گرایی در مقابل برنامه های جدایی طلبانه آنها ایستادگی کنند و در راهی که اسلام ناب محمدی برایشان مشخص کرده گام بردارند.
امام جمعه اهل سنت مسجد حقانیه گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در راستای حفظ اسلام ناب محمدی گام برمی دارد و هر کشور که نیازمند کمک باشد را آشکارا و بدون ترس از غربی ها حمایت می کند.سردار سلیمانی این فرمانده غیور ایرانی تمام تلاشش را برای حفظ وحدت مسلمانان و نابودی دشمنان انجام می دهد و در کوتاه کردن دست استکبار جهانی در مسئله همه پرسی کردستان عراق که به ضرر مسلمانان است نقش مهمی را ایفا کرد.
انتهای خبر/
کد مطلب: 5677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *