سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۷:۱۶
۰
به همت قرارگاه عملیاتی شهید معمار انجام شد؛

دستگیری قاتلان نزاع طایفه ای شهر بزمان پس از ۱۷ روز

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر گفت: پاسداران قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر با همکاری سران طوایف و مردم، قاتلان درگیری های طایفه ای شهر بزمان را دستگیر کردند.
معمار
معمار
داود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار پهره، درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی درگیری خونین شهر بزمان که منجر به کشته شدن دونفر و مجروحیت یک نفر در روز جمعه مورخه 6آّبان ماه سال جاری ساعت 16و30 دقیقه توسط دو راکب موتور سوار شد، قرارگاه عملیاتی شهید معمار در اولین دقایق حادثه با استفاده از توان سران طوایف و پیگیری و رصد اطلاعاتی یک نفر از عوامل قتل ها را دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد.
 
وی با اشاره به همکاری و دلسوزی سران طوایف و مردم بزمان، گفت: با پیگیری های فراوان و اقدامات اطلاعاتی توسط قرارگاه شهید معمار ایرانشهر، پس از گذشت ۱۷ روز از این حادثه تلخ، با همکاری سران طوایف و مردم شهر بزمان عامل اصلی قتل ها دستگیر شد.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه عملیاتی شهید معمار با تمام توان در موضوع امنیت با قاطعیت ورود پیدا می کند و با متخلفان وحدت و امنیت منطقه و حوزه استحفاظی با تمام توان و ظرفیت برخورد محکم و استوار خواهد کرد.
 
شهرکی خاطر نشان کرد: همکاری و دلسوزی مردم و سران طوایف با نظام و سپاه پاسداران در زمینه تامین امنیت، صلح و آرامش تاثیر بسزایی دارد و ما از این عزیزان دلسوز کمال قدردانی و تشکر را داریم.
انتهای پیام/م.ف
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 5714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *