پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۳
۰
امام جمعه اهل سنت بزمان:

فلسطین متعلق به جهان اسلام/سکوت کشورهای عربی عامل گسترش رژیم صهیونیستی در قدس است

امام جمعه اهل سنت بزمان گفت: فلسطین به دنیای اسلام تعلق دارد نه غرب و سکوت کشورهای عربی باعث گسترش و افزایش رژیم صهیونستی در قدس اشغالی شده است.
امام جمعه اهل سنت بزمان
امام جمعه اهل سنت بزمان
مولوی محمد علی جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار پهره، با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی، گفت: فلسطین یک کشور مسلمان و متعلق به جهان اسلام است و هیچ کشور از جمله غربی ها حق ندارند آن را از خود بداند و سازمان های بین المللی و حقوق بشری باید این مسئله را روشن و حل کنند.
وی افزود: شکست رژیم صهیونیستی کار سخت و غیر ممکن نیست اما سکوت کشورهای عربی در مقابله اقدامات و جنایت های اسراییل علیه ملت فلسطین، عامل گسترش و افزایش این رژیم در قدس اشغالی شده است.
امام جمعه اهل سنت بزمان بیان کرد: فلسطینی ها بیش از نیم قرن تنها با یک قطعه سنگ و مقاومت از جنس اسلام در مقابل پیشرفته ترین تجهیزات و قدرت رژیم صهیونیستی مقاومت کردند و یقین دارند روزی بر این مستکبران پیروز خواهند شد اما باید همه کشورهای مسلمانان از آنها حمایت و پشتیبانی کنند.
جهانگیری با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) برای حمایت از فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اگر همه کشورهای مسلمانان با اتحاد و انسجام خود قدمی برای نابودی رژیم صهیونیستی بردارند، قطعا در کمترین زمان این غده سرطانی از جهان اسلام و دنیای بشری محو خواهد شد و درس عبرتی برای سایر مستکبران می شود.
وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با پیروی از فرمان امام راحل(ره)، دستورات خداوند متعال و اهداف انقلاب اسلامی از ملت فلسطین حمایت و پشتیبانی می کند  و هرگز دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی بر نخواهد داشت.
 
کد مطلب: 5766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *