يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵
۰
جانشین انتظامي شهرستان ایرانشهر خبر داد؛

کشف احشام و کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی ایرانشهر

جانشین انتظامي شهرستان ایرانشهرگفت: ماموران انتظامی ایرانشهر احشام و کالای قاچاق میلیاردی را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.
احشام قاچاق
احشام قاچاق
غلامرضا نورا  در گفت و گو با خبرنگار پهره درباره جزئيات اين خبر گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر درحين گشت زني درمحورهای مواصلاتی به يک دستگاه کاميون مشکوک و جهت بررسی بیشتر وی را متوقف کردند.
وي افزود : ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 18 راس گاو به ارزش 600 میلیون ریال را کشف کردند.
نورا با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی می شود.
جانشین انتظامي شهرستان ايرانشهر با اعلام خبر کشف یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان تصریح کرد: ماموران انتظامی ایرانشهر در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، موفق به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال شدند. 
نورا ضمن اشاره به کالاهای قاچاق کشف شده شامل انواع لوازم خانگی، برنج خارجی، پتو، البسه، سیگار، چای خارجی و لاستیک خودرو، ادامه داد: در اين طرح که به مدت 48 ساعت اجرا شد، هشت قاچاقچی دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
وی در پايان خاطرنشان کرد: يکي از وظايف ذاتي پليس مبارزه با پديده شوم قاچاق مي باشد و با توجه به تاثير منفي اين پديده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامي شهرستان با تلاش شبانه روزي کليه يگان هاي خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.
انتهای پیام/م.ف

کد مطلب: 5772
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *