شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۰۹
۰
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان سیستان و بلوچستان:

جشنواره اقوام ایرانی در زاهدان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌‌های بین المللی استان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره اقوام ایرانی از 12 تا 17 آذر در زاهدان در حال برگزاری است.
جشنواره اقوام ایرانی در زاهدان برگزار می‌شود
جشنواره اقوام ایرانی در زاهدان برگزار می‌شود
به گزارش پهره؛ محمدرضا براهویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: جشنواره اقوام ایرانی و نمایشگاه عرضه کنندگان و تولیدکنندگان مواد غذایی از 12 تا 17 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی استان در  زاهدان در حال برگزاری است.
وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان علاقه خاصی به سنت ها و آداب رسوم اقوام دارند و این جشنواره و نمایشگاه در کنار هم باعث لذت بیشتر مردم می‌شود.
براهویی افزود: در این نمایشگاه عرضه کنندگان و تولید کنندگان موادغذایی در حدود 180 غرفه از سیستان و بلوچستان و سایر استان‌های کشور نظیر کرمان، اصفهان و قم محصولات خود را در معرض دید و فروش قرار داده اند.
وی تصریح کرد: پنجمین نمایشگاه مواد غذایی شامل نان، شیرینی، شکلات، نوشیدنی ها، شوینده ها و صنایع وابسته است که ازامروز به مدت شش روز از ساعت 16 تا 21 شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان برای بازدید عموم دایر است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از غرفه داران این نمایشگاه مواد غذایی را از تولید به مصرف عرضه می‌کنند و قیمت های اعلام شده در نمایشگاه برای عموم مردم مناسب و مقرون به صرفه است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 69
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *