پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹
۰
به مناسبت هفته بسیج،

700 نفر در روستاهای دامن ویزیت رایگان شدند/ برای اولین بار خدمات سونوگرافی در مناطق محروم انجام گرفت+عکس

صبح امروز طرح یک روزه ویزیت رایگان بیماران در روستاهای دهستان دامن از توابع شهرستان ایرانشهر توسط کانون بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر برگزار گردید.
فرمانده سپاه ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره گفت : در راستای منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با محرومیت زدایی ، مردم یاری و توجه به بهداشت و سلامت مردم در مناطق محروم و دورافتاده که توان مالی برای درمان خود را ندارند، امروز پزشکان بسیجی ایرانشهر اقدام به ویزیت رایگان و توزیع دارو در دهستان دامن نمودند.
سرهنگ حسین پودینه افزود : بیش از 700 نفر از مردم محروم روستاهای دهستان دامن از توابع بخش مرکزی ایرانشهر امروز توسط پزشکان بسیجی و متخصص ویزیت رایگان شدند.
پودینه ادامه داد: بر اساس نوع بیماری به این افراد داروی رایگان نیز تحویل داده شد.
سرهنگ پودینه گفت: پزشکان بسیجی ایرانشهر در هفته بسیج با حضور در روستاها اقدام به درمان بیماران به صورت رایگان می کنند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر هم گفت : در این طرح 5 پزشک متخصص اعم از پزشک داخلی ، اطفال ، زنان ، پوست و یک دندانپزشک اقدام به ویزیت بیماران کرده و همچنین برای اولین بار دستگاه سونوگرافی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر به روستاهای محروم اعزام گردید.
دکتر مهران امینی فرد افزود : پزشکان بسیجی ایرانشهر تا پایان هفته بسیج به مناطق محروم و روستایی اعزام و به ویزیت بیماران می‌پردازند.
 
انتهای پیام//
 
کد مطلب: 422732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *