چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ۰۸:۴۹
۲
امام جمعه اهل سنت سرباز؛

وحدت ملت ایران زمنیه ساز نابودی دشمنان است

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: از آموزه‌های مهم قرآن و پیامبر(ص) ایجاد وحدت و زدودن تفرقه از جامعه اسلامی است و ما هر چه به آموزه‌های دینی نگاه می‌کنیم بیشترین تاکید را بر وحدت و انسجام در میان امت اسلامی می‌بینیم.
وحدت ملت ایران زمنیه ساز نابودی دشمنان است
مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز  در گفت و گو با خبرنگار پهره، با گرامیداشت هفته وحدت و تاکید بر لزوم حفظ انسجام جامعه و برادری در کشور، اظهار کرد: هفته وحدت بهترین زمان برای نمایش هرچه بیشتر همدلی و برادری اهل سنت و تشیع است و باید به خوبی از این فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: تفرقه افکنی میان مسلمین چیزی نیست که مختص ایران باشد، استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ در طول قرن های اخیر همواره به دنبال تفرقه افکنی میان مسلمین بوده و از هر بهانه ای برای ایجاد اختلاف میان مذاهب مختلف اسلامی استفاده کرده است که نمونه های تاریخی آن در گذشته موجود بوده و در زمان حال نیز با اندکی تفکر می توانیم نمونه های آن را در کشورهای مسلمان ببینیم.

امام جمعه اهل سنت سرباز با تاکید بر اینکه وحدت و برادری میان اقوام و مذاهب اسلامی موجب نابودی نقشه های استکبار جهانی و دلسرد شدن دشمنان اسلام می شود، بیان کرد: دشمنان ما هیچ گاه دست از تفرقه افکنی بر نمی دارند و آنچه تا به امروز باعث نابودی نقشه های شوم آنان شده همین وحدت، برادری و پیروی از ولایت فقیه است که باید بیش از پیش مورد توجه همه اقوام و مذاهب قرار گرفته و با نگاهی جدی به دنبال نقش بر آب کردن آن باشیم.

وی ادامه داد: در واقع اسلام دین رحمت و برادری است و همین وحدت و یکپارچگی میان مردم ایران بود که چهل سال پیش موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نابودی نظام ستم شاهی شد و در ادامه نیز موجب حفظ آن شده به گونه ای که در دفاع مقدس از هر قوم و دین و مذهبی دوش به دوش هم در برابر دشمنان صف کشیده و پوزه دشمنان را به خاک ذلت مالیدند.

وی وحدت را رمز پیروزی بر دشمنان دانست و گفت: همواره این وحدت و برادری ملت ایران نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده و در ادامه نیز مردم با بصیرت و ولایت مدار ایران با استفاده از این نسخه شفا بخش و رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی و دشمنان انقلاب ایستادگی خواهند کرد.


انتهای پیام/
 
کد مطلب: 422720
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *