چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۰
۲
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر عنوان کرد؛

سپاه رکن اصلی انقلاب و یاور محرومان است/ شیعه و سنی برای نظام اسلامی فرقی ندارد

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: سپاه بازوی توانمند انقلاب بوده و همواره برای یاری رساندن به محرومان در صف اول قرار داشته است.
سپاه رکن اصلی انقلاب و یاور محرومان است/ شیعه و سنی برای نظام اسلامی فرقی ندارد
مولوی عبدالصمد کریمزایی در گفتگو با خبرنگار پهره گفت : بهترین انسانها کسانی هستند که به انسانهای دیگر و از طبقه محروم و مستضعف نفعی برسانند. هرکس که در زمان تصدی امور به مناطق محروم منفعتی برساند و به فکر محرومیت زدایی باشد بسیار کار پر ارزشی انجام داده و خلق خدا که راضی شد خداوند نیز راضی میشود.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت : نفع رساندن به مردم مناطق محروم از وظایف حکومت اسلامی است و امروز همانطور که شاهد هستیم محرومیت زدایی بصورت یک فرهنگ جهادی در جنوب شرق کشور نهادینه شده و درحال اجراست.
مولوی کریمزایی با اشاره به اینکه در بحث محرومیت زدایی هیچگونه تبعیضی بین شیعه و سنی برای نظام وجود ندارد گفت : در این چهل سالی که از عمر پرافتخار انقلاب اسلامی ایران میگذرد ، هیچگاه بین شیعه و سنی تفاوتی نبوده است.
وی اظهار داشت : اگر مسئولی تبعیض قائل شد قطعا کاری انجام نخواهد شد زیرا تبعیض باعث میشود که انسانها در کارها پیشرفت نکنند.
مولوی کریمزایی همچنین سپاه را رکن اصلی انقلاب نامید و پروژه هایی که توسط سپاه در چند روز گذشته در منطقه افتتاح شد را خوب ارزیابی کرد و گفت : پروژه هایی مانند ساخت مسجد و مدرسه که به علم و تقوای انسان می افزاید بسیار مهم و قابل اهمیت است.
مولوی عبدالصمد کریمزایی گفت : احداث خانه برای محرومان و کمک کردن به کشاورزان منطقه نیز، هم در معیشت مردم و هم در اشتغال جوانان تاثیر دارد، که این نیز یکی از طرحهای خوب و پسندیده اجرا شده در منطقه است .
وی گفت : کارخانه هایی که در استان و منطقه ایرانشهر تعطیل شده است نیز اگر احیا شوند قطعا برای اشتغال جوانان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت در پایان با تقدیر از اقدامات بی نظیر سپاه و بسیج در سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: سپاه بازوی توانمند انقلاب بوده و همواره برای یاری رساندن به محرومان در صف اول بوده است، دشمنی استکبار و معاندین با این نهاد نیز تنها به همین دلیل است و بی شک این مردم همواره قدردان این نهاد انقلابی خواهند بود.
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 422794
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *