سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳
۶

اقدام امریکا سپاه را در جامعه محبوب تر کرد/ ترامپ به دنبال خوش خدمتی به نتانیاهو است

فرماندار ایرانشهر گفت: امریکایی ها باید بدانند با این اقدام نسنجیده و وقیحانه، سپاه محبوب تر خواهد شد.
اقدام امریکا سپاه را در جامعه محبوب تر کرد/ ترامپ به دنبال خوش خدمتی به نتانیاهو است
نبی بخش داودی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: آمریکا با توجه به توانمندی که کشور و نیروهای مسلح و خصوصا سپاه دارد نمی تواند نگرانی وعصبانیت خود را کنترل کند و با اقدامات وقیحانه و زشت خود می خواهد به نوعی عقده گشایی کند.
 
فرماندار ایرانشهر ادامه داد: امروز در یکی از مهمترین آزمایشات قرن، به زیبایی ارتش، سپاه و همه نیروهای مسلح با کمک مردم بدون آنکه دست به سوی کسی دراز کنند سیل ویرانگر را مدیریت کرده وهمه اینها باعث عصبانیت امریکایی ها شده است.
 
وی بیان کرد: برکسی پوشیده نیست که هزینه های انتخاباتی روسای جمهور امریکا را یهودیان تامین می کنند و ترامپ با اقدام وقیحانه تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نوعی خوش خدمتی به اسرائیلی ها می کند و طبعا با همچین اقداماتی باعث می شود که بخشی از هزینه های تبلیغاتی آینده خود را از یهودیان بگیرد.
 
داودی تصریح کرد: امریکایی ها باید بدانند با این اقدام نسنجیده و وقیحانه ، سپاه محبوب تر خواهد شد و اگر در داخل کشور بحثی هم وجود داشته باشد هیچگاه در مقابل دشمن اجازه نخواهند داد که به مهمترین ارکان نظام تعرض و بی ادبی شود و به این خاطر به قطعیت می گوییم که سپاه محبوب تر خواهد شد و انسجام و همراهی گروهها و احزاب در مقابل دشمنان محکم تر و قوی تر از قبل خواهد بود و رشد و بالندگی از آن  ایران اسلامی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن چشم دیدن وحدت و همدلی وهمراهی مردم را ندارد و هرگاه که خوشش نیاید دست به توطئه ای می زند تا وحدت مردم را تحت شعاع قرار دهد و درحال حاضر نیز اتحاد نیروهای مسلح و مردم، سران امریکایی را عصبانی کرده تا دست به چنین اقدامات حقیرانه ای بزنند.

وی با اشاره به اقدام متقابل ایران و تروریست خواندن ارتش امریکا تاکید کرد: طبیعی است که ایران اسلامی به عنوان یک کشور مستقل با آن همه شهید که در راه استقلال داده از فرهنگ و کیان خود دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد به این سادگی به اصول و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای وارد شود.
 
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 423193
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *